Takker for meg jenter ❤️

LissyLou

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
En liten oppdatering om det som har skjedd di siste dagene :)

Tirsdag den 4.8 var jeg på tul 6+6 og di fant ingen forster og en hcg på 3143.
Fredag 7.8 blei det tatt ny hcg som viste 8199.
I dag på tul 7+ fant di foster og et bankene hjerte, men dessverre uten for livmoren.
Det satt i høgre eggleder.
Så jeg er blitt hasteoperert og di måtte fjerne forster og høgre eggleder :(

Men med tanke på at vi holder på med ivf har dette ikke noe og si. Jeg vil fortsatt produsere egg på begge sider og egg kan di hente ut fra begge sider heldigvis ❤️
Det beste var og fjerne denne egglederen for om ikke kunne dette ha skjedd gang etter gang!

Nå tar vi oss en pause og vil får prøve igjen når det er mulighet ❤️

Håper det beste for alle dere andre i gruppen og masse lykke til med marsbeboeren deres ❤️

Så trist å høre. Takk for at du deler. Gode klemmer til deg:Heartred

Syns det et viktig og dele slik informasjon, vi bruker dette forumet mye til akkurat det og finne ut om noe kan være galt og jeg vil tør og si at sikkert 80% av oss her inne er kjempe redd fram til uke 12 ❤️

Så om der er noen som lurer på noe utover det som har skjedd så er det bare og spør ❤️

En liten oppdatering om det som har skjedd di siste dagene :)

Tirsdag den 4.8 var jeg på tul 6+6 og di fant ingen forster og en hcg på 3143.
Fredag 7.8 blei det tatt ny hcg som viste 8199.
I dag på tul 7+ fant di foster og et bankene hjerte, men dessverre uten for livmoren.
Det satt i høgre eggleder.
Så jeg er blitt hasteoperert og di måtte fjerne forster og høgre eggleder :(

Men med tanke på at vi holder på med ivf har dette ikke noe og si. Jeg vil fortsatt produsere egg på begge sider og egg kan di hente ut fra begge sider heldigvis ❤️
Det beste var og fjerne denne egglederen for om ikke kunne dette ha skjedd gang etter gang!

Nå tar vi oss en pause og vil får prøve igjen når det er mulighet ❤️

Håper det beste for alle dere andre i gruppen og masse lykke til med marsbeboeren deres ❤️

Så trist å høre :Heartred ønsker deg lykke til med videre forsøk når tiden er inne for det.

Ånei, så utrolig leit! ❤️ Det er vel litt høyere risiko for å oppleve det ved IVF enn ellers. Men jeg tenker at det likevel lover godt for neste forsøk! Det har jo festet seg og utviklet seg, selv om det landet litt feil. Neste gang sitter spira der den skal og blir til termin! ❤️ Vet du hvor lenge du må vente?

:Heartbigred

Syns det et viktig og dele slik informasjon, vi bruker dette forumet mye til akkurat det og finne ut om noe kan være galt og jeg vil tør og si at sikkert 80% av oss her inne er kjempe redd fram til uke 12 ❤️

Så om der er noen som lurer på noe utover det som har skjedd så er det bare og spør ❤️
Ja helt enig, men uansett tøft å dele:HeartredJeg er også veldig bekymret frem til uke 12. Og spesielt når jeg ser flere i marsgruppen hvor det ikke har gått veien:Heartpink Det kan Liksom skje med alle.

Ånei, så utrolig leit! ❤️ Det er vel litt høyere risiko for å oppleve det ved IVF enn ellers. Men jeg tenker at det likevel lover godt for neste forsøk! Det har jo festet seg og utviklet seg, selv om det landet litt feil. Neste gang sitter spira der den skal og blir til termin! ❤️ Vet du hvor lenge du må vente?

Ingen anelse enda.
Vurderer og gå over til privat nå og droppe riksen. I en slik situasjon som nå så må jeg sende di all info pga helse vest og øst. Lei fabrikk og rulleband virksomheten der...

Ingen anelse enda.
Vurderer og gå over til privat nå og droppe riksen. I en slik situasjon som nå så må jeg sende di all info pga helse vest og øst. Lei fabrikk og rulleband virksomheten der...

Jeg skjønner godt behovet for litt mer omsorg og oppfølging enn man får i det offentlige, og det har jeg virkelig inntrykk av at de private klinikkene er gode på! På riksen har jeg inntrykk av at det er veldig mye kø i tillegg, og det må være ekstra frustrerende.. Uansett hva dere finner ut av - masse lykke til! ❤️

Huff det var leit at det endte sånn denne gangen :( Sender deg en god klem, og ønsker deg masse lykke til videre når du får starte opp igjen ❤️

Back
Topp