Takker for meg jeg også

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
i allefall for en god stund.
forholdet våres er helt dødt, og vi vet ikke om vi skal være sammen lenger.
så jeg ville bare takke for meg og ønsker alle dere her inne lykke til videre [:)]

Sender deg en stor klem å håper dere holder sammen selv om det er tøft. Ta ferie å reis på en tur sammen. Ta vare på hverandre...

uff da, det var trist og høre. Kjenner til problemet. Dette kan ta knekken på det fleste. Håper dere finner sammen igjen og går på med godt mot senere. klem [:D]

ORIGINAL: Nesing

Trist å høre at dere sliter med forholdet, men det er da en voksen beslutning å ta at dere utsetter videre planer! Håper dere finner en løsning begge kan leve med. 

ORIGINAL: fano

uff da, det var trist og høre. Kjenner til problemet. Dette kan ta knekken på det fleste. Håper dere finner sammen igjen og går på med godt mot senere. klem [:D]

Trist å høre at dere sliter med forholdet, men det er da en voksen beslutning å ta at dere utsetter videre planer! Håper dere finner en løsning begge kan leve med. 

uff så trist[:(][:(]håper det ordner seg for dere,og at du er tilbake om ikke så lenge[;)]klem

Dette var trist å lese. Håper like vel dere får snakket sammen og kanskje en ferie for å pleie kjærligheten.
Tanker til dere.
Håper å se deg igjen med gode nyheter med tiden..
Varme klemmer og tanker til dere.. God påske og all lykke frem over

Skjønner godt at det er tungt for forholdet når man har all fokus på prøvingen, så det er nok lurt å prøve å finne sammen igjen og gjøre noe felles som dere likte før alt dette styret[:D][:)]

Dere finner nok utav dette!![:D][:)]
Let frem til det som dere synes er den beste kvaliteten med hverandre, og fortell det til hverandre! [:D][:)]
Beste måte å løse opp i en negativ sirkel er å begynne med noe positivt om hverandre, og så å argumentere saklig hva som plager dere i forholdet!
Å ikke glem det vesentlige da!!!!!Vi er forskjellige fra menn, og vi tenker forskjellig! Ingen er tankelesere, så om du ikke sier hva som tynger, så kan du ikke automatisk regne med at den andre skal skjønne det[:D][:)][;)]

Takk for støtten alle sammen [:)]
er bare trist å vanskelig dette.
håper så inderlig at vi skal få det bra igjen.
det vi tiden vise [:)]

ORIGINAL: xlibrax

Uffda... Det var ikke bra.
Håper alt ordner seg for deg.

sign denne

Back
Topp