Takker for meg i november 2018

Kicki_90

Elsker forumet
Augustbarna 2021
Da takker jeg for meg her, og håper at det går bra med dere andre her videre i graviditeten.

Fikk påvist en ma i dag, så fikk mifegyne i dag hos gyn. Følger opp ned cytotec på fredag, noe jeg ikke akkurat ser frem til. Har vært gjennom en sa tidligere så gruer meg til smertene, selv om jeg har fått godt med smertestillende.

Dette er tredje runden jeg ikke klarer å beholde, sa i høst, kjemisk i januar og en ma nå. Har heldigvis en flink gynekolog, så får tett oppfølging videre. :)

Håper vi klarer å få en spire til å sitte med termin tidlig i 2019.

Uff, for en tøff beskjed å få[emoji174][emoji22] Veldig lei meg på dine vegne! Og for en lang vei dere har hatt i tillegg og mistet så mange ganger- dypt urettferdig[emoji20][emoji22] Sender deg mange varme tanker og en haug med bamseklemmer[emoji173]

Vet aldri hva jeg skal si....
Du har min dypeste medfølelse... :(

Lei meg på dine vegne, Kicki!❤

Så utrolig leit :( God klem til deg

Takk for alle klemmer og tanker, det varmer i tunge stunder. ❤

Trist å høre!!! Klem til deg

Fy søren så urettferdig verden er noen ganger. Håper det klaffer igjen fort, med terminbaby - og at det du må gjennom nå går så bra som mulig.

Huff, så leit å høre! Er så utrolig vondt å miste! Sender deg en klem og håper at dere lykkes snart!

Huff da... vet hvordan følelse dette gir.. var gjennom det samme i september.. ta godt vare på hverandre [emoji813]️

Sender gode klemmer din vei og håper spira sitter snart til deg og:Heartred

Dette var trist å høre. Sender en klem din vei ♥

Back
Topp