takker for meg :( (abort, ikke les om du ikke vil)

Emilie3

Flørter med forumet

Ja jenter.. emilie3 takker for seg i oktober mnd! 

I dag så startet jeg og blø, og jeg ringte til legen...fikk ikke komme for på mandagen. "ok" tenkte jeg.. og merkelig nok, sluttet det og blø?!.. så jeg tenkte ikke så mye på det dær og da. og dro på jobb.. jeg skulle gå og starte på jobben, merket jeg at trusen var våt... ja, da bløde jeg MYE! 

Ringte til legen og snakket med henne, og siden jeg var i uke 6. var det ikke mye hun kunne ha fått gjort... så jeg dro hjem.. og blør enda.. VET at jeg har mystet! magen ble seig og ekkel, nå er det sånn vondt som vanlig mensen smerter er... 

så jenter, jeg er lei meg.. skriker, og prøver og tenke på at dette var nok det "beste" om det feilet noe med fostre... (skjønner?) nå får kroppen min årdne på resten, så skal jeg til legen på mandagen igjen.. 

Kos dere MASSSSSE videre alle sammen 

*himmelen fikk ei vakker stjerne idag*

Neeeeei! emoticon Vil ikke miste deg eller noen andre her inne.
Du er en jeg har lagt veldig godt merke til her inne, og kommer til å savne deg masse! 
Gråt, skrik, få det ut! Håper du har noen rundt deg nå <3 Og husk at du kan alltid støtte deg til oss hvis det er noe.

Jeg tenker på deg og tenner et lys for en ekstra stjerne på himmelen i kveld emoticon

jeg har en fantastisk samboer\familie som støtter meg mye.. sambo kjøpte roser til meg når han kom hjem <3 

men jeg har et humør som er helt i 100..... på det negative.. sint, sur, lei, ja ikke minst SUR!!!! og tru meg eller ei, kjøpte en test  på turen hjem.. tok den nå i kveld, og den viste med en gang negativ.. det gjorde meg enda mere sint og sur og lei meg.. SÅ fort.. WHAT????????????????  emoticon

jeg har vært mye aktiv hær inne til nå.. men trekker meg stille ut igjen... 

ønsker alle sammen lykke til med spiret i magen. dere er SÅ heldige!!!!!! (prøver og smile for deres skyld)

Det var trist. Jeg vet hvordan du har det nå, men tro meg; det blir bedre ganske fort. Kroppen og hjertet gjør seg raskt klar til nytt forsøk. Lykke til videre!

Huff!! Så urettferdig og trist!!
Krysser fingrene for at det klaffer for dere veldig snart:))
Lykke til videre:)

Dette var trasig. Sender klemmer og varme tanker..   og tenner lys i kveld. Len  deg på dine og ta vare på hverandre..  så går det bedre

emoticon
Kondolerer... 

Det hjalp meg veldig å ha den tankemåten, at det gikk galt fordi det var noe galt med spiren... At man egentlig ikke har mistet et barn fordi det ikke kunne bli et barn! Hvis du forstår? emoticon

Lykke til videre!! Håper en ny spire sitter med en gang, slik som det gjorde hos oss *klem*

vet ikke hva jeg skal si.. 

sitter hær med et sinne... tenker på hva gjorde jeg galt?? 

trudde da virkelig at svangerskap nr 3, skulle gå så fint..... men hvorfor ville ikke kroppen min bli me på denne utorlige reisen... hvorfor sluttet det... ja, gjorde jeg noe galt... tårer bare triller.. det er SÅ vanskelig.... jeg er lei meg, men mest sint.. 

nei legger meg under dyna, og håper på dette er en vond drøm............livet er bra uredferdig!!!!!

Off!! Det var virkelig ikke noe særlig..
Håper du klarer å tenke positivt snart, og at vi snart får en hilsen her inne om at du er med i en annen termingruppe :)

Uff!! 

Vet hvordan du har det. Har opplevd det selv. Jeg sender deg en god trøsteklem og håper snart at spiren deres sitter igjen, om du nå har mistet... 

Så trist å lese Emilie3...
Vet hvordan det er... Lykke til videre, håper den sitter igjen snart!

Dette var veldig trist å lese. Men det er nok lurt å tenke som du gjør ,at det er kroppens måte å ordne opp i ting..

Jeg mangler ord....     God klem fra meg.

Det var utrolig leit! Håper ventetiden ikke blir for lang før neste spire sitter!

Skytten84 skrev:
Huff!! Så urettferdig og trist!!
Krysser fingrene for at det klaffer for dere veldig snart:))
Lykke til videre:)

Back
Topp