Takker for meg... ❤️

Ferny

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei damer.
Jeg var på TUL 8+4 dag. Har hatt dårlig følelse helt til nå, og det stemte. Ultralyd viste at jeg mest sannsynlig har noe som heter «blighted ovum». Jeg har produsert HCG og hatt litt symptomer, men har alltid hatt en dårlig følelse. Veldig trist da vi har vært igjennom hormonbehandling for å bli gravide. Kjenner jeg er veldig nedfor nå. Håper alt er bra med dere. Klem fra meg ❤️
 
Så utrolig trist å lese :( Sender deg en ordentlig god klem. Det er lov å være trist nå! Håper du har noen gode rundt deg!
 
Hei damer.
Jeg var på TUL 8+4 dag. Har hatt dårlig følelse helt til nå, og det stemte. Ultralyd viste at jeg mest sannsynlig har noe som heter «blighted ovum». Jeg har produsert HCG og hatt litt symptomer, men har alltid hatt en dårlig følelse. Veldig trist da vi har vært igjennom hormonbehandling for å bli gravide. Kjenner jeg er veldig nedfor nå. Håper alt er bra med dere. Klem fra meg ❤️
Så leit å høre!:Heartbigred Sender varme klemmer og håper dere lykkes neste gang!:Heartbigred
 
Ånei så trist.. :(:( Håper du har god støtte rundt deg ja, og at det veldig snart blir deres tur :Heartred
 
Huff det var trist å lese :Heartred sender en klem, lykke til videre ❤️ håper spira sitter fort!
 
Så trist å høre! Håper du blir tatt godt vare på av helsevesen og de rundt deg! ❤️
 
Ånei, det var trist! ❤️ Håper det klaffer igjen raskt. Klem
 
Uff så trist å lese :( aldri noe kjekt å oppleve. Ønsker deg masse lykke til videre! Håper du blir gravid igjen fort :Heartred
 
Ånei! :Heartpink Så fælt. Håper det klaffer for dere fort igjen. Krysser alt jeg har :Heartpink
 
Dette var trist å lese. Sender deg en god klem.
 
Så fine dere er ❤️ Hvis noen vil dele erfaringer om hvordan det er å bli gravid etter å ha mistet, send meg gjerne en melding.
 
Nei, dette var ikke noe hyggelig :( ta vare på hverandre :Heartpink
 
Så trist å lese! Ta vare på deg selv og lykke til når det klaffer igjen ❤️
 
Så fine dere er ❤️ Hvis noen vil dele erfaringer om hvordan det er å bli gravid etter å ha mistet, send meg gjerne en melding.

vi valgte å vente et halvt års tid før vi prøvde igjen siden kroppen min var litt på bånn etter mye operasjoner og blodtap, men blei gravid på første forsøk. Håper spira di sitter snart igjen ❤️ Og ikke minst holder til termin
 
Back
Topp