Takkekort

feb&mars

Elsker forumet
Har dere bestilt takkekort, hvor har dere evnt bestilt!?
Jeg lurte på å bestille på kortshop, synes de har så mange fine der. Så kommer det mange bilder med og ikke bare 1- Har et bilde jeg har lyst å med på kortet hvor han er naken. Hadde dere tatt med dette bilde eller kuttet det ut!?

Har du link til siden? Jeg skal også sende ut takkekort, har bare ikke bestemt meg for bilde ennå [:D]
Og ang bildet hvor han er naken, så er det vel igrunnen mest opp til deg... Og hvem du skal sende takkekort til, om de er komfortable med det etc. Og ikke minst hvilken vinkel bildet er tatt fra. Jeg kunne hatt bilde av Milan naken fra siden, feks. Da viser jo ikke hans edlere deler.

ORIGINAL: Escuro

Har du link til siden? Jeg skal også sende ut takkekort, har bare ikke bestemt meg for bilde ennå [:D]
Og ang bildet hvor han er naken, så er det vel igrunnen mest opp til deg... Og hvem du skal sende takkekort til, om de er komfortable med det etc. Og ikke minst hvilken vinkel bildet er tatt fra. Jeg kunne hatt bilde av Milan naken fra siden, feks. Da viser jo ikke hans edlere deler.

kortshop.no

Jeg bestilte fra Elkjøp: http://photo.elkjop.no/?scid=10598[:)]
De hadde ingen takkekort for fødsel som jeg kunne bruke fordi de ikke matcha klærne snuppa hadde på seg på bildet, så tok et helt enkelt hvitt ett som ligger under "Diverse"[:)] Ble veldig fint syns jeg[:D] Gjorde jo ikke noe at det var billig heller[;)]

Har brukt  www.optimalprint.no jeg. Fikk nettopp takkekort for barselgavene nå i posten, nyyyydelige! :D Og nå har de 10 gratis på mange av kortene:)  Har bestillt innbydelsene til dåpen der, gleeeder meg til de kommer!!=)

ta en titt på nfoto (http://www.nfoto.no/)

Jeg har brukt japan photo jeg! der kan du lage kortene AKKURAT som du vil selv. kan bestemme hvor mange bilder du vil ha på og hvor de skal stå osv. bnle veldig fint tror jeg. kostet 39 kroner for en pakke med 10 kort! så ikke gal pris[:)] har ikke fått de enda da - men TROOOOR de blir bra!! [:D][:D]

hihi, morsomt med ludo men egne bilder da! Det hadde jeg aldri sett før[8D]

Har ikke bestilt enda... Kommer nok til å lage selv og fremkalle, som EmbrikogTheodors mam [:)] Venter på at det perfekte bildet skal bli tatt av babyen [;)]

Bestilte på optimalprint i går [:)]
ble 329,- inkl frakt og konvolutter til 50 stk [;)] Veeeeldig fornøyd med det [:)]
Tok ett design der du har ett bilde også 3 små under.. kjempe fine [:)]

Og for å svare på spm ditt så ja jeg ville lagt til det bilde(er det det du har på fb?) [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Bestilte på optimalprint i går [:)]
ble 329,- inkl frakt og konvolutter til 50 stk [;)] Veeeeldig fornøyd med det [:)]
Tok ett design der du har ett bilde også 3 små under.. kjempe fine [:)]

Og for å svare på spm ditt så ja jeg ville lagt til det bilde(er det det du har på fb?) [;)]

stili tror jeg vet hva for et du mener, hvor mange kort bestilte du da? Har fått 40gaver til nå, men tror vi bestiller litt ekstra...50-60 kansje, kjedlig å gå tom for takkekort [8D] Synes de på korshop er så fine, men dyre da..20kr stk eller noe sånt...er ikke det bilde jeg har på fb jeg tenkte på nei, har et hvor han ligger naken på et skinn som er så fint, men lurer på om jeg bare skal "klippe ut hode" ?! Dumt viss folk reagerer på at det er nakenbilde!?

De som jeg skal gi ut til hadde ikke reagert på nakenbilde iallefall, men det må du se an selv [;)]
jeg bestile 50 stk jeg.. tror det skal holde [:)]

Ja de var kjempe fine inne på kortshop.no, men dyre :) jeg har lyst å bestille derfra etter dåpen :) da er det ikke så mange liksom [;)]

Back
Topp