takkekort?

lilletrill

Forelsket i forumet
Er det normalt og gi takkekort til både de vi har fått barsel gave av i tillegg til takkekort etter dåpen når den har vært?

Normalt og normalt.....vi har aldri gitt etter dåpen, men vet noen gjør det....hvis jeg skal tippe er det nok flest som ikke gjør det etter dåpen.

Her jeg bor er det nok mest normalt å gi etter dåpen, men ikke for barsel-gavene.

Her er det normalt å gi etter dåp, men har ikke sett noen som har gitt takkekort for barselgavene. E har ikke gitt noen takkekort[:-]

Jeg har ikke gitt takkekort etter dåp, men til alle som har gitt barselsgave....og det har jeg tenkt nå også..

Vi skal iallefall gi nå for barsel gavene :) renner jo inn gaver fra alle kanter og vil gjerne gi de noe tilbake [:)]
Blir sikkert etter dåpen også men det får vi ta da [;)]

Vi har sendt ut takkekort nå etter fødsel [:)] Og gjør det nok etter dåpen og, men da blir det heldigvis ikke såå mange!

vi har gitt og fått i begge anledninger, trodde alle gjorde det.

jeg skal lage takkekort for det han fikk etter fødsel, har bestilt bilder som jeg skal ha inni kortene.
har og tenkt på å lage etter dåp.

Vi skal sende ut fra begge anledninger [:)]

ORIGINAL: Sofie.

Her er det normalt å gi etter dåp, men har ikke sett noen som har gitt takkekort for barselgavene. E har ikke gitt noen takkekort[:-]

Dette eg vil seie vanlig og[:)]

Skal staks bestille for barselgavene. Får se etter dåpen.. Kan ikke si jeg har mottatt noen takkekort etter fødsel noen gang.

Back
Topp