takkekort

lykkeligjente

Glad i forumet
har dere gitt takke kort til de som dere fikk gaver av, når den lille ble født?
føler dte bli så mange kort, takkekort ved fødsel, takke kort til dåp, og skal ha julekort [;)]

Jeg slår to fluer i en smekk og kombinerer takkekort for fødsel med julekortene og så får de egne takkekort for dåpen på nyåret [:)]

Vi kombinerer julekort med "nyfødtgavetakkekort". Bestilte fra Japan Photo, fikk dem i går og de ble kjempefine. Vi skal ha dåp etter nyttår en gang, blir nye takkekort da.

har jitt takke kort,dåpskort og øyeblikk blir d jule kort[:)]

Her holder jeg på å lage nyfødt-takkekort (...og listen blir stadig lengre ettersom det kommer gaver enda) og regner med jeg kjøper (dvs smekker sammen via fotoknudsen) julekort og så blir det vel noen kort etter navnefesten på nyåret siden navnefesten først blir i januar [:)]

Vi sendte ut takkekort i forbindelse med fødsel for et par mnd siden, så nå står snart julekortene for tur[:)]

Her sender vi bare ut takkekort til foedselen [;)] Daap skal vi ha i august og julekort faar de vente til neste aar med [;)]

Ja, takkekortene for fødselsgavene er sendt ut for leeeeeeeeeenge siden, dåpstakkekortene er i produksjon og julekortene er under planlegging[:)] 

Vi kombinerer takkekort fra fødsel og dåp. Gjorde det sist gang også. [:)]
Julekort har vi ikke pleid å sende, så får se hvordan det blir i år...

eg har isje sendt for fødselen men fra dåpen e bestillt, håper de kommer snart og planer om å sende julekort men må kjøpe noe fint å kle på elias først[:D]

Vi sendte takkekort ifm fødsel. Vi fikk masse gaver fra kollegaer, naboer etc. som ikke var her på besøk og ikke fikk en kaffekopp engang, derfor var det fint å sende takkekort[:)]

ORIGINAL: jeani

Vi sendte ut takkekort i forbindelse med fødsel for et par mnd siden, så nå står snart julekortene for tur[:)]

sign![:)]

Blir mye kort ja[;)] Men vi sendte ut takkekort for gaver ved fødsel, takkekort fra navnefesten og har julekorta klare[:)]

Har sendt takkekort fra fødselsgaver og takkekort etter dåpen for lenge siden.[:)] Julekortene har jeg ikke laget enda, får tenke på det snart![:D]

vi har ikke kommet så langt denne gangen, men vi gjorde det sist. Men det var jo ikke til de samme folkene alt sammen, vi fikk f.eks ikke dåpsgaver av mer enn familie og faddere, og det er litt flere enn de som fikk julekort. [8D]
Tenker vi gjør det samme denne gangen. Eller at vi kanskje kombinerer takkekort for fødselsgaven og god jul..

ORIGINAL: *SusieQ*

Jeg slår to fluer i en smekk og kombinerer takkekort for fødsel med julekortene og så får de egne takkekort for dåpen på nyåret [:)]

Samme her[:)] vi skal ikke ha navnefest før i februar da..[;)]

Her tror jeg det blir tre fluer i en smekk. Er kun for litt siden at barselgavene sluttet å komme, vi har dåp 6. desember og så er det plutselig jul :-p Får heller variere litt på hva man skriver på de forskjellige korta, eller kanskje det bare blir god jul [;)] Er det andre som også tar alt i ett, og hvordan i såfall ? :p

Jeg tenkte det gikk an å kombinere dåp og jul. Eller blir det dumt?

Vi laget takkekort etter navnefesten og istedenfor å skrive takk for gaven vi fikk til dåpen skrev vi bare takk på forsiden og inni kortet skrev vi en generell tekst hvor vi takket for gaver og oppmerksomhet også sendte vi ut samme kortet til alle..både de som vi fikk gaver av i forbindelse med fødselen og de som var i navnefesten [:)]

Og nå lager vi julekort så da blir det bare 2[:)]

Back
Topp