takkekort

squat

Forumet er livet
tenkte å bestille dette over nette, men finner liksom ingen jeg liker, og de jeg liker er enten rosa eller blå. nnoen gode ideer til sider?? så kan jeg titte litt rundt[:)]
 
de har takkekort på elkjøp www.elkjop.no   39 for 10 stykk
www.kortshop.com  der er det mange fin, men prisen der etter. vi skal ta julekort der i fra for det blir ikkje så mange, måtte jo bestille 50 takkekort for barselgavene.
 
Det var da billig, da tenker jeg at vi bestiller der vi også. Uff har glemt helt det derre med takkekort jeg. Mye jobb å skrive også!
 
De har no på www.allfoto.no ,men vet ikke helt hvordan de er,det går jo ann å kikke innom[;)]
 
Men skal man skrive takk for gavene man fikk på babyshower også?? Nevne det sammen med gaven etter fødselen?? Fikk masse gaven når jeg var gravid!
 
husker ikkje heilt kva eg skreiv men noe slikt, tusen takk for gavene eg fikk da eg ble født. hilsen Sofie PS. mamma og pappa takker også
Dette sender eg både til de vi fikk gave med før og etter fødselen.
 
 
ORIGINAL: Alicia

Men skal man skrive takk for gavene man fikk på babyshower også?? Nevne det sammen med gaven etter fødselen?? Fikk masse gaven når jeg var gravid!

 
husker du hvem du fikk hva  av fra babyshoweren da?!
de fleste av dem har vel gitt gave etterpå også, så det trener du sikkert ikke [:)] eller hva tror dere?!
 
Bestilte 40 takkekort fra elkjøp. Synes de var fine! Men det var ikke nok gitt.... enormt så masse giverglede på folk.
Greiere med dåpen for da fikk vi kun fra nærmeste slekt. Blir vel 10-15 kort. Skal bestille et annet sted de da. Men hvor...?[8|]
 
bruker japanphoto jeg, laget et fint takke kort i rosa der[:D]
 
ORIGINAL: Vanilje

 
ORIGINAL: Alicia

Men skal man skrive takk for gavene man fikk på babyshower også?? Nevne det sammen med gaven etter fødselen?? Fikk masse gaven når jeg var gravid!


husker du hvem du fikk hva  av fra babyshoweren da?!
de fleste av dem har vel gitt gave etterpå også, så det trener du sikkert ikke [:)] eller hva tror dere?!

 
Ja jeg husker det fordi jeg skrev opp alle gavene fra babyshower, så jeg vet hva jeg fikk av hvem, så kanskje jeg skal nevne det i takkekortet... jeg får se hva jeg gjør [:)]
 
Back
Topp