Takkekort

MammaMassør

Glad i forumet
Har dere planer om å gi takkekort til alle gaven man får til lille ved fødsel?

Jeg er helt overveldet over alle gavene vi har fått fra både familie, venner og kollegaer.
Tenker derfor det er hyggelig å få printet opp noen takkekort og gi/sende. [emoji4][emoji480][emoji173]️

Gjorde det sist, og kommer nok til å gjøre det denne gangen også [emoji4]

Vi har en gutt som er født o november og da kombinerte vi julekort og takkekort :) Vi blir nok å gjøre det denne gangen også :)

Har planer om å gjøre det!Helt naturlig i vår krets hvertfall. Men så en tråd inne på generelt og veldig varierende om folk gjør det eller ikke

Nei. Ikke vanlig blandt de jeg kjenner så hadde ikke hørt om det engang før jeg las om det her inne.

Vi har takket alle personlig og alle har fått sendt bilder av jenta så det holder for oss. Synes det er alt for mye styr å skulle holde på med de kortene i alle retninger.

Gjorde det sist, og gjør det igjen.

Har ikke tenkt på at babyen får gaver ved fødsel engang jeg, så langt ifra noen takkekort i tankene her :p Men det er jo en hyggelig ting å gjøre da, får se hva det blir til her.

Vi gjorde det sist,så kommer nok til å gjøre det denne gangen også ja :Heartred

Hadde glemt det ut, men vi gjorde det sist. Ble litt tett, et til fødsel og så et til navnedag. Men ble fort 6 mnd mellom fordi ting tar tid!

Vi skal sende takkekort ja :-) Er så koselig å få fra andre, så ønsker å gjøre det selv. Tenker også det er høffelig når man får så mye fint :-)

Vi gjorde det sist,og gjør det denne gangen også. Jeg har en liten bok hvor jeg skrev ned hva vi fikk av hvem,både før fødsel/etter fødsel og til dåp. Jeg ble helt overveldet over hvor mye gaver som kom,så det var kjekt å skrive ned så jeg husket å gi kort til alle [emoji173]️

Back
Topp