Takkekort??

Snart_mor til3

August 2013
Hvordan er det med dere jenter og takkekort?? Har fått masse fint av venner, familie og naboer til lillegutt både før og etter han kom til verden. Burde vel laget takkekort i den forbinnelse. Har dere laget? Hva har dere skrevet på de og hvordan har dere gjort det?

Vi bestilte ferdige kort fra iPhoto. Ferdig tekst, kjente at det ble for ambisiøst å skrive personlig hilsen til alle, med dåpsinvitasjoner som skal ut, snart takkekort til dåp og julekort etterhvert... Og tre barn. Slik ble våre:

Vis vedlegget 32258

ImageUploadedByBV Forum1379955825.832640.jpg

Det var et kjempe fint kort :gen014 Skal skjekke ut iphoto. Godt at det er flere enn meg som syns at det er travelt med 3.mann og mye fremmover.
Flere som vil vise?? Komme med tips??

Jeg pleier å skrive personlig hilsen, men ikke denne gangen... Viktigere å få de ut så snart som mulig. Kommer også til å bruke bildene fra fotoseansen... Også bruker jeg gavekortet fra Fotoknutsen som var i en av de babypakkene.

Venter ei lita jente den 27. August

Jeg pleier å skrive personlig hilsen, men ikke denne gangen... Viktigere å få de ut så snart som mulig. Kommer også til å bruke bildene fra fotoseansen... Også bruker jeg gavekortet fra Fotoknutsen som var i en av de babypakkene.

Venter ei lita jente den 27. August

Ja det gavekortet har jeg glemt. Da burde jeg jo bestille på fotoknutsen.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

jeg har bestilt et enkelt kort med to bilder av snuppa på, så har jeg limt på kartong bakpå og skriver personlig hilsen til alle. der stå d også dato og hvor stof hun var. men ja...phu...d ble litt mye med 3 barn og mann som bygger ut.... srivekrampe sa du... men snart ferdig til de vi har fått fra. og nå skal jeg starte me dåpsinvitasjoner. men d bli maskinskrevet ja!!!!

Jeg lagde takkekort på fotoknudsen.no, tok et bilde fra nyfødt fotograferingen og takket for gaven vi fikk da hun ble født. Er 50% på takkekort frem til 30.september der :-D

Back
Topp