Takkekort

marutt

Glad i forumet
Vet at det er vanlig å sende ut takkekort etter barseltiden. Men nå har vi bestilt masse julekort med bilde av lillegutt, det holder det? Tenkte å sende det til de vi har fått gave av + familien :)

Vi bestilte noen julekort der det også stod "Takk for gaven". Tenkte at da slo vi to fluer i en smekk ;) Men det funker jo helt klart å bare sende ut julekortene. Folk forventer nok ikke dobbelt opp. :)

Huff. Vi har fortsatt ikke fått sendt it takkekort. Må vel få gjort det snart. Er det fler som ikke har fått gjort det enda?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Lagde takkekort med 2 uker etter han ble født, ingen julekort i år. Har fortsatt ikke fått sendt ut alle takke korta heller når jeg tenker meg om. Haha.

Nei, jeg bestilte for få, så det ble noen som ikke fikk heller :p hehe... det skal vel sendes ut takkekort etter dåpen og, sådet får bare vente... :p

Vi fikk den foreløpige siste gaven i dag, så vet lissom ikke hvor mange man skal bestille. Mulig vi bare slenger på en takk for gaven på takkekortene fra dåp/navnefest

Høres ut som en smart idé! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det gjør jo saken litt lettere. Også får man bare lage egne kort til de man ikke får gave fra til dåp/navnefest.

Back
Topp