Takkekort til faddere

ebeth83

Gift med forumet
Bare tenkte på...hva har dere skrevet i takkekortet til fadderene fra dåpen...?
Man skriver vel kanskje gjerne en liten takk utenom gaven også liksom, men jeg er så dårlig på å formulere meg på sånt...
Noen som har noen forslag til hva man kan skrive? Hjelp, -noen...? [8|][:)]

kan dessverre ikke hjelpe..for her har det aldri vært vanlig å sende ut takkekort til hverken dåp eller til faddrene..[:)]

blir jo så utrolig mye kort jo..julekort,takkekort etter fødslen..dåpskort..osv..nei det får være grenser hehehe[:D]

ORIGINAL: redorkide3nydlige

kan dessverre ikke hjelpe..for her har det aldri vært vanlig å sende ut takkekort til hverken dåp eller til faddrene..[:)]

blir jo så utrolig mye kort jo..julekort,takkekort etter fødslen..dåpskort..osv..nei det får være grenser hehehe[:D]

Ja, da blir det fort mye ja..! [:D]
I familiene våre er det ike vanlig med takkekort etter fødsel, så det hadde vi aldri.
Så derfor synes jeg nesten vi må takke for gavene til dåpen i hvertfall. [:)]

ORIGINAL: ebeth83

Ja, da blir det fort mye ja..! [:D]
I familiene våre er det ike vanlig med takkekort etter fødsel, så det hadde vi aldri.
Så derfor synes jeg nesten vi må takke for gavene til dåpen i hvertfall. [:)]

ja det er sant[:)]

I min familie anses det som "dårlig oppdragelse" om man ikke takker for gaver man får, så selvsagt hadde vi takkekort etter både fødsel og dåp. Jeg er også oppvokst med at jeg i begynnelsen av januar skrev brev og takket for julegaven, til den tanta mi som bodde så langt unna at jeg ikke traff henne og takket personlig. Kunne ikke falt meg inn å ikke takke for gavene han fikk.

Men spesielt til fadderene gjorde vi ikke, vi ga dem takkekort hvor vi takket for gaven, men ikke for at de var fadder, for å si det sånn.

(Og ja, julekort laget vi også)

samma her! sambo har ikke fått levert ut alle sine takkekort for fødselsgaven enda engang!

Back
Topp