Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere sendt ut takkekort for gaver dere fikk etter fødsel enda? Jeg tenker det kunne passe å gjøre snart. Men så er det jo straks tid for julekort også. Sende med kort mellomrom, sende samtidig, eller vente til januar med takkekortet?
Vi sendte takkekort kort tid etter hun ble født. Samt invitasjon med bilde til barnedåp. Så jeg tror vi kommer til og droppe julekort i år. I julegave får familie 1. Klassebilde av 6 åringen og Bhg bilde av 4 åringen.
Wææ. Det har jeg ikke tenkt på. Av en eller annen grunn så tenkte jeg at man lagde takkekort ved dåp, men det gir jo forsovet ingen mening. Får skynte meg å bestille takkekort
Oi, har jeg ikke tenkt på! Skal snart ha dåp, så kanskje vi bare bestiller noen ekstra takkekort og forandrer teksten litt til de som kom med nyfødtgave som ikke kommer i dåp. Tror ikke jeg orker å sende ut i flere omganger. Tenker uansett å sende ut kombinert julekort/takkekort. Haha det blir mye å kombinere vil fremkalle bilder og kjøpe kort man kan sette inn/ta ut bildet slik at de som vil kan ta vare på bildet
Har ikke helt bestemt om vi kombinerer jule- og takkekort, eller lager egne. Barnedåpen skal vi ha i januar. Så kan hende vi venter til da. Vi får se..
Tanken om at det ble tett med både takkekort og julekort slo meg også, men satte meg ned i går og designet takkekort så her blir det både takke- og julekort. Får heller sende julekortene godt ut i desember
Holder på å levere ut tankekors i disse dager! Er vel på tide nå, over to mnd siden fødsel det blir så tett oppi jul, så vi gidder nok ikke lage julekort i tillegg. Vi har ikke pleid å sende julekort før mini kom, men ser at mange av vennene våre gjør det når de får barn så vi får se om vi slår til til neste år
Her blir det enten takkekort sammen med julekort eller evt om jeg ikke får ut fingeren med takkekortene før på nyåret. Vi får se. På julekortet vil jeg ha med storebror også... Må vel snart tenke på å få tatt julekortbildene kanskje....
Takkekortene ble sendt ut for en mnd siden, julekort sender jeg ut om ett par uker. Dåpskort i januar julekort er altfor koselig å lage til å droppe, takkekort dåp må en nesten ha og takkekort fødsel er jo koselig d. Gjor d me første mann og har tatt vare på korte i albumen hans så må gjøre likt