Noen som har tips om billige og bra steder på nettet å bestille julekort og takkekort etter fødsel? Har sett på fotoknudsen, men synes alternativene, spesielt til takkekort, er så kjipe...
Takker for tips:)
Takker for tips:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips!:)LillianneLie skrev:
Jeg forsøkte å fremkalle bilder på fotoknudsen.no den kvelden, men var sikkert stor pågang eller noe, for det tok 5 min å laste opp et eneste bilde, så det hadde jeg ikke tid til:S
Havnet innpå nfoto.no. Det virket ganske bra så tror kanskje jeg prøver meg på det:)
Bouncing buttplug skrev:
Takk for tips!:)LillianneLie skrev:
Jeg forsøkte å fremkalle bilder på fotoknudsen.no den kvelden, men var sikkert stor pågang eller noe, for det tok 5 min å laste opp et eneste bilde, så det hadde jeg ikke tid til:S
Havnet innpå nfoto.no. Det virket ganske bra så tror kanskje jeg prøver meg på det:)
Ja, det tok veldig lang tid. Jeg måtte starte opplastingen på nytt et par ganger, men det gikk til slutt:D
Angret litt på at jeg ikke lastet opp bildene FØR klokka var 6, sånn at jeg var sikret..![]()