Takkekort og julekort på nettet. Hvor?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips om billige og bra steder på nettet å bestille julekort og takkekort etter fødsel? Har sett på fotoknudsen, men synes alternativene, spesielt til takkekort, er så kjipe...
Takker for tips:)

Vi kjøper julekorta våres på Elkjøp sine nettsider, og har vært fornøyde. Kjøper også kalendere der. 

Kjøpte årets kalendere på fotoknudsen siden de hadde 50% avslag en kveld.

Kortene kjøpte jeg på eurofoto. Billig, og bra. Jeg liker at jeg har ganske frie tøyler når det kommer til redigeringen og plassering.

Takk for tips!:)

Jeg forsøkte å fremkalle bilder på fotoknudsen.no den kvelden, men var sikkert stor pågang eller noe, for det tok 5 min å laste opp et eneste bilde, så det hadde jeg ikke tid til:S

Havnet innpå nfoto.no. Det virket ganske bra så tror kanskje jeg prøver meg på det:)

LillianneLie skrev:

Jeg forsøkte å fremkalle bilder på fotoknudsen.no den kvelden, men var sikkert stor pågang eller noe, for det tok 5 min å laste opp et eneste bilde, så det hadde jeg ikke tid til:S

Havnet innpå nfoto.no. Det virket ganske bra så tror kanskje jeg prøver meg på det:)

Ja, det tok veldig lang tid. Jeg måtte starte opplastingen på nytt et par ganger, men det gikk til slutt:D

Angret litt på at jeg ikke lastet opp bildene FØR klokka var 6, sånn at jeg var sikret..  

Bouncing buttplug skrev:

LillianneLie skrev:

Ja, det tok veldig lang tid. Jeg måtte starte opplastingen på nytt et par ganger, men det gikk til slutt:D

Angret litt på at jeg ikke lastet opp bildene FØR klokka var 6, sånn at jeg var sikret..  

Ja, hadde spart litt arbeid da sikkert:-)

Jeg er veldig fornøyd med www.optimalprint.no Koster litt mer enn de billigste men har super service og kvalitet....

Www.kortshop.no de er dyrere enn det de andre foreslår, men syns de lager veldig fine kort. Virker ikke like masseprodusert syns jeg. Jeg digiscrapper selv så lager de fra grunnen og bestiller på nfoto, men der kan du også lage alt selv uten å måtte velge en mal om du ønsker det.

Back
Topp