Takkekort??? ..... NÅ med bilde... NYTT!!!

major

Betatt av forumet
Tenkte heller ikke jeg skulle skrive takkekort, men så kom noen gamle tanter å etterlyste det.. Så da så..

Takker for svar... Slik ble det... 

her har du to eksempler [:)]
tusen takk for den fine gaven (evt. skriv spesifikt hva gaven var) jeg fikk da jeg ble født. Hilsen..
tusen takk for den fine gaven jeg fikk da jeg kom til verden. Hilsen..

men var jo veldig bra sånn du hadde skrevet!

På takkekortene for gavene vi fikk til fødselen og tiden etterpå skrev vi:

"Tusen takk for den fine ..... (navnet på gaven) jeg fikk da jeg ble født! Stor suss/klem fra Leon"

[:)]

Til takkekortene etter navnedagen skriver vi nok noe sånt som:

"Tusen takk for ..... (navnet på gaven) jeg fikk til navnedagen min 23.09.07. Og tusen takk for all hjelp Mamma og Pappa fikk med ..... (kakebaking eller hva hjelpen er)! Stor suss/klem fra Leon"

Har liksom ikke laget noe takkekort jeg.. [8|] Har alle laget takkekort etter fødselen ?

Vi skrev: tusen takk for gaven vi fikk da Ida kom til verden. hilsen fra......

ORIGINAL: Nemi73

Har liksom ikke laget noe takkekort jeg.. [8|] Har alle laget takkekort etter fødselen ?

Ikke jeg heller. Trodde ikke det var vanlig egentlig?
Jeg har iallefall aldri fått takkekort fra noen som jeg har kjøpt gave til i anledning fødsel [;)]
Men etter dåpen er det vel vanlig, da. Men det blir jo noe annet.
Sikkert forskjellige tradisjoner etter hvor man kommer fra osv.

Vi tenker å gi kort til jul vi der det står "Vil med dette takke for gaven jeg fikk, og ønske dere en god jul og godt nyttår" (eller noe i den duren...)

ORIGINAL: Margrethe82

Vi tenker å gi kort til jul vi der det står "Vil med dette takke for gaven jeg fikk, og ønske dere en god jul og godt nyttår" (eller noe i den duren...)

Det var lurt! [:)]
Kanskje vi gjør det her og.. Hmm [;)]

ja, det er jo koselig å få julekort så da kan man jo slå to fluer i en smekk(<--hihi..)! Det blir jo litt dyrt å gi BÅDE takkekkort og julekort...

ORIGINAL: Margrethe82

Det var smart... kombi takke-og-julekort! [:)] Den idèen skal jeg lufte for Mannan.

Det var jo lurt.. "Slå to fluer i en smekk" med både takke/jule kort.. Satser på det ja.. [:D]

Jeg har tenkt til å sende takkekort på email... Det blir noen gamle tanter som får på papir siden de ikke har email.. Jeg har laget helt like som takker for gaven ved fødselen også bytter jeg bare ut teksten med dåpen til de som ga oss til dåpen.. De som ga til begge får en kombo...

ORIGINAL: major

Tenkte heller ikke jeg skulle skrive takkekort, men så kom noen gamle tanter å etterlyste det.. Så da så..

Takker for svar... Slik ble det... 

Kjempefint bilde!!! Og et flott takkekort! [:)]

Det ble kjempefint[:D] en liten hjerteknuser

Kjempefint ble det major [:)]
Vi slår to fluer i en smekk - sender ut takkekort for fødselsgave og dåp på likt. Så da får familien et for prisen av 2 [;)]
Skal bruke fotografbildene så de er bestillt, får dem sikkert til lørdag så da kan vi sende den ut dagen etter dåpen gitt.

Har laget det selv...  fant noen hjerteborder på internett som jeg har endret litt på og tilpasset... Skal innrømme at jeg synes det ble ganske bra!! [8D][8D] Men er litt usikker på om det ble litt mye hjerter?

Kan godt lage til flere hvis noen er interessert? Enten som fil dere kan sende på epost eller noe dere kan få trykt opp? Har mange andre design... både til gutter og jenter...

Back
Topp