Takkekort/Julekort

MamaJane

Betatt av forumet
Hei Jenter :)

Er det andre som er litt treige med takkerkort? Holder på å lage nå, og tror jeg lager takkekort/julekort i et?

Hva gjør dere andre?

Synes ikke jeg er så treg jeg da...:)
Jeg har laget takkekort og julekort i ett, lagde et stort og flersidig da!;)
Så de vi eventuelt får noe av etter jul, de får julekort de også;)

Høres bra ut :)

Hvor laget du julekortet? Synes det er så mange forskjellige plasser en kan lage kort.. klarer ikke bestemme meg :)

eg har kjøpt på nfoto.no =) bestilte takkekort,julekort og invitason til dåpen i en engang=) veldig fornøyd med nfoto=)

VilSåGjerne skrev:
eg har kjøpt på nfoto.no =) bestilte takkekort,julekort og invitason til dåpen i en engang=) veldig fornøyd med nfoto=)

Men sender du både takkekort og julekort? To forskjellige?

Jeg har laget julekort og takkekort i et. Venter de i posten i disse dager :D

Jeg har julekort og takkekort i et Er unødvendig med to forskjellige syns jeg. Lager evt noen uten jul hvis vi får gaver til snuppa etter jul da...

legoline skrev:

VilSåGjerne skrev:
eg har kjøpt på nfoto.no =) bestilte takkekort,julekort og invitasjon til dåpen i en engang=) veldig fornøyd med nfoto=)

Jepp =)
tenkte det at det vi fikk i gaver til henne ved fødsel, det har jo ingenting med julen å gjøre =)

Er ikke bare du som er sent ute, har endelig fått bestilt takkekort, venter bare på å få de i posten nå! Har bestilt egne julekort med bilde av alle tre!

Dere som lagerjulekort og takkekort i ett.. Hva/Hvordan skriver dere?

Fru Frøland skrev:
Dere som lagerjulekort og takkekort i ett.. Hva/Hvordan skriver dere?

Hei, 

Vi bestemte oss for å lage takkekort/julekort i ett.. Vi har bestilt et kort som ikke er litt mer nøytralt, men med litt julemotiv på. Det står god jul og godt nyttår på fremsiden, og så skriver vi takk for gaven selv inni til de vi har fått gave av. Dersom det kommer noen gaver etter jul tenkte jeg å bare bestille et par kort til, nesten like, men uten julemotivene på..-

Vi printer bare en kollasje jeg har lagd som vanlig bilde, legger det i et foldekort og skriver en personlig hilsen til alle. Liker ikke predefinerte maler man bare fyller ut, og vil helst ikke skrive noe på selve bildet. Liker at bildet er uavhengig av julen, men kommer nok til å ønske god jul inni! :)

VilSåGjerne skrev:

legoline skrev:

VilSåGjerne skrev:
eg har kjøpt på nfoto.no =) bestilte takkekort,julekort og invitasjon til dåpen i en engang=) veldig fornøyd med nfoto=)

Jepp =)
tenkte det at det vi fikk i gaver til henne ved fødsel, det har jo ingenting med julen å gjøre =)

Enig, vi har også bestilt egne takkekort.

Back
Topp