Takkekort for dåpsgaver

M`sMamma

Forelsket i forumet
Noen som har laget takkekort som vil dele hvordan de ser ut? Måååå få lagd de snart, og har ikke peiling på hvordan de skal være[&:] Trenger inspirasjon! [:D]

jeg fikk hjelp av fotoknudsen jeg
Også slo jeg sammen julekort og takke kort siden dåpen hennes var den 28.11
Enkelt og lettvint i ei litt travel førjulstid

Slik ble våre takkekort, brukte noe av bordpynten fra dåpen til å pynte med [:)]

Nå ble sikkelig skammelig [:)] Dette var bare kjempe fint..
Så flink du er... skjønner ikke hvordan du har hatt tid til dette men...

ORIGINAL: Mollly

Slik ble våre takkekort, brukte noe av bordpynten fra dåpen til å pynte med [:)]

Jeg laget hjemmelagede julekort og hadde ett bildetakke kort inni der[:)]
Men nå hadde vi dåp 21.11 og valgte en enkel løsning siden det var så nærme jul.

Er jo helt teit at jeg ikke laga julekort og takkekort ilag! Blææh. Har lyst på noe skikkelig fint, feks hjemmelaga, men jeg eeer så dårlig på sånt! Eller skulle sikkert fått det til, men jeg skriver så innmari stygt :P hehe..

Her var vårt[:)]

Her er vårt :) Ikke quote, tar det bort i morgen...

*borte*

Ikke akkurat takkekort, men slik ser invitasjonene til navnefestent il Sondre ut!
Det var tilbud på 4 kr stk i mellomjula så siden jeg ikke visste helt hvordan invitsdjonsteksten skulle være, så laget jeg bare en forside som fotokort.
Etterpå printet jeg ut invitasjonsteksten på akvarellpapir kjøpt på clas ohlsson, for det har så fin struktur, og så hadde jeg på noe som heter distress ink som gjør at arket ser litt gulnet/falmet ut i kantene! Veldig enkelt, men likevel forseggjort syntes jeg!

ORIGINAL: Martis84

Nå ble sikkelig skammelig [:)] Dette var bare kjempe fint..
Så flink du er... skjønner ikke hvordan du har hatt tid til dette men...

Brukte noen timer på det, men jeg har en unge som sover mye [8D]
Men vi har liten familie og hadde bare 8 stk å lage så da tok jeg meg tid til det [:)]
Takkekort fra fødselen og julekort lagde jeg på optiamalprint og ble kjempefornøyd med de også,
men syns det var litt koselig og litt mer personlig å lage de selv fra dåpen siden det ikke var så mange som skulle ha [:D]

ORIGINAL: M`sMamma

Er jo helt teit at jeg ikke laga julekort og takkekort ilag! Blææh. Har lyst på noe skikkelig fint, feks hjemmelaga, men jeg eeer så dårlig på sånt! Eller skulle sikkert fått det til, men jeg skriver så innmari stygt :P hehe..

Jeg har ikke noe fin skrift selv, men med kalligrafipenn så ble det litt bedre hvertfall [;)]

ORIGINAL: Martis84

jeg fikk hjelp av fotoknudsen jeg
Også slo jeg sammen julekort og takke kort siden dåpen hennes var den 28.11
Enkelt og lettvint i ei litt travel førjulstid
samme her[8D]

Syns disse var kjempefine, men aldri om jeg hadde klart det [8D]

Back
Topp