Takkekort fødsel og dåp

IngridK

Flørter med forumet
Tenkte jeg skulle bestille opp takkekort snart. Vi har lyst til å sende kort til alle vi har fått gaver fra,både de som kjøpte gave rett etter fødselen,de som ga til dåpen og selvfølgelig,de som ga både til fødsel og dåp. Noen forslag til hva vi kan skrive som passer til alt dette? Ser helst at vi slipper å bestille kort med 3 ulike tekster på :)

Tusen Takk for oppmerksomheten navn fikk av dere. For eksempel? :)

Er det veldig mange da? Hvorfor ikke skrive selv på alle kortene? Det gjør jeg, synes det er veldig hyggelig å få også. :)

Jeg slo sammen takkekort fra fødsel og julekort i år :) Blir mye kort og bilder om man skal ha eget for hver happening! 50% på Fotoknudsen nå ;)

Er det veldig mange da? Hvorfor ikke skrive selv på alle kortene? Det gjør jeg, synes det er veldig hyggelig å få også. :)
Vil tro det er rundt 50 kort jeg må ut med ja,så tar litt tid å skrive på alle. Enig i at det er veldig koselig, men det kommer nok til å ta mye tid og jeg er ikke helt fornøyd med egen håndskrift...

Jeg slo sammen takkekort fra fødsel og julekort i år :) Blir mye kort og bilder om man skal ha eget for hver happening! 50% på Fotoknudsen nå ;)
Det var ikke dumt nei :) tror ikke vi kommer til å sende julekort, men blir nok å slå sammen takkekortene fra fødsel og dåp. Takk for tipset om Fotoknudsen :)

Back
Topp