Takkekort dåp

Takk, ble veldig fornøyd :D Bildet tok vi i helga, altså en uke etter dåpen, da var han blod nok til at vi turte å ta på kjolen igjen xd
 
Takk, ble veldig fornøyd :D Bildet tok vi i helga, altså en uke etter dåpen, da var han blod nok til at vi turte å ta på kjolen igjen xd

Vi hadde dåp på søndag, men konsentrerte oss ikke om å få noen fine bilder av henne med dåpskjolen da. Så jeg tenker å gjøre som deg, dresse henne opp og ta noen fine i morgen :)
 
Jeg har tatt bilder, laget kort og fremkalt.. Men eg vil ikke dele de, fordi eg e så utrolig misfornøyd med fargene :( holdt på og begynne og grine når eg kom hjem og så mer og mer på de.. :( kan vise det i svart/hvitt :p for småen var fin! ;)
 
Jeg har tatt bilder, laget kort og fremkalt.. Men eg vil ikke dele de, fordi eg e så utrolig misfornøyd med fargene :( holdt på og begynne og grine når eg kom hjem og så mer og mer på de.. :( kan vise det i svart/hvitt :p for småen var fin! ;)

Uff, det var trist :( kan du ikke klage på butikken? At fremkallinga ikke var bra nok?
 
Uff, det var trist :( kan du ikke klage på butikken? At fremkallinga ikke var bra nok?
Haha eg glemte og legge ut.. Tenkte eg skulle legge det på skjult uansett, nei det var en "artig" historie så jeg kan ikke klage... Veldig kjedelig, men min mann sa jeg kunne bestille nye :) og mamma+svigers syns det var sååå fint! Samboeren og likte det, men uff nei...
 
Hvor bestiller dere fra? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp