Takkekort-dåp

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har dere bestilt eller laget selv?:)
Her bestiller vi, men litt usikker fra hvor enda...har brukt både elitefoto og fotoknutsen tidligere:)
Noen som har brukt sandviks as?:)
Jeg kjenner det frister litt å få de helt ferdig trykket. Det blir dog mer koselig og personlig om man skriver noen ord selv og takker for hver enkelt ting og ikke bare skriver gaven...Baahh,usikker:P

Noen som har bilde å vise av takkekortene sine?
Noen har jo sikkert sendt vil jeg tro:P:D

Våre kommer vel snart :O uke siden de ble bestilt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har dere takkekort både etter fødselsgavene og etter dåp?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har dere bestilt eller laget selv?:)
Her bestiller vi, men litt usikker fra hvor enda...har brukt både elitefoto og fotoknutsen tidligere:)
Noen som har brukt sandviks as?:)
Jeg kjenner det frister litt å få de helt ferdig trykket. Det blir dog mer koselig og personlig om man skriver noen ord selv og takker for hver enkelt ting og ikke bare skriver gaven...Baahh,usikker:p

Noen som har bilde å vise av takkekortene sine?
Noen har jo sikkert sendt vil jeg tro:p:D

har laget på japanfoto.no der har jeg skrevet inn noe tekst, men latt det stå åpent så jeg kan skrive inn konkret hva vi fikk i gave + at jeg har tenkt til å skrive litt ekstra til faddere og besteforeldre på baksiden når jeg får de i posten:)

Har dere takkekort både etter fødselsgavene og etter dåp?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi takket for gavene til fødsel på julekortene med bilde vi sendte rundt:D Ellers hadde det blitt 3 kort:P

Vi bestilte fra Japan Photo. Var også der vi bestilte julekort og takkekort for gaver han fikk til fødselen. Alltid vært veldig fornøyd med Japan Photo, og de har mange design å velge mellom også ;)
Vi valgte å gjøre det helt enkelt og bare få all tekst ferdig printet. Kortet har jo en bakside også, så der kan vi nå gjerne skrive ned noen ekstra ord dersom vi skulle føle for det :)

Har ikke bilde tilgjengelig nå, men du kan jo få se det på tirsdag, Synnøve ;)

Vi bestilte fra Japan Photo. Var også der vi bestilte julekort og takkekort for gaver han fikk til fødselen. Alltid vært veldig fornøyd med Japan Photo, og de har mange design å velge mellom også ;)
Vi valgte å gjøre det helt enkelt og bare få all tekst ferdig printet. Kortet har jo en bakside også, så der kan vi nå gjerne skrive ned noen ekstra ord dersom vi skulle føle for det :)

Har ikke bilde tilgjengelig nå, men du kan jo få se det på tirsdag, Synnøve ;)

Ok, de har ikke vi brukt enda:) Kan jo sjekke ut de også:D
Ja,vil gjerne se:D

Vi har bestilt fra samme sted som invitasjoner og bordkort: optimalprint.no :) veldig fornøyd! Vi har valgt og bestille med noe tekst også skriver vi(jeg :p) for hånd "takk for smykket jeg fikk" for eksempel. ImageUploadedByBV Forum1393605241.354130.jpg bildene ser mørkere ut her altså :) ImageUploadedByBV Forum1393605256.586509.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøver oss på Japan photo denne gangen tror jeg:) Har enda ikke bestilt,men jobber med saken. Leker meg litt inne på sidene dems nå:P

99999.png
Vurderer denne her:D

Etter tredje barnet gjør jeg bare ting enklere og enklere.. Ble Photoshop og printe ut hjemme denne gangen;)ImageUploadedByBV Forum1393846886.033585.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp