Takkekort, dåp.

Carrie86

Elsker forumet
Hva skrev dere på takkekortene fra dåpen? Skrev dere for hånd? Hvor bestilte dere?
Lurer på om jeg skal skrive for hånd, takke hver og en for det vi fikk. Litt vanskelig å få til på disse nettbutikkene. [&:]

Håper dere har noen tips og triks. [:)]

Skrev Tusen takk for den fine ( det jeg hadde fått av hver enkelt) jeg fikk på dåpsdagen min.
Hilsen .... .....[:)]
Laget dem selv så skrev på for hånd,men vi var ikke mer enn 15 stk[:)]

ORIGINAL: iren85

Skrev Tusen takk for den fine ( det jeg hadde fått av hver enkelt) jeg fikk på dåpsdagen min.

Tusen takk for svar. [:)] Var sånne jeg tenkte jeg skulle lage også. Hvor bestilte du bildene? Hadde du ett bilde eller flere?

ORIGINAL: Carrie86

ORIGINAL: iren85

Tusen takk for svar. [:)] Var sånne jeg tenkte jeg skulle lage også. Hvor bestilte du bildene? Hadde du ett bilde eller flere?

Jeg Bare fremkalte et bilet (litt stort som liksom er framsiden på kortet.Kan vise deg hvordan det så¨ut hvis du vil.
Hadde bare et bilde,gjorde det enkelt[:)]

Jeg bestilte fra mac , altså gjennom Iphoto-programmet for de er veldig enkle og fine. Med 3 bilder og ingen tekst, for i vil takke spesifikt for gaven. Skrev foressten Takk under bildet på innsiden , men resten blir for hånd !

Back
Topp