takkekort.(bilde borte)

TauZa

Forumet er livet
)forslag mottas med takk.. ble vist litt stort men gidder ikke ta det ned.

trodde det gikk an å kopiere bildeadresse fra fotoknutsen.. men nei

Så fint det var [:)] Nydelige gutten [:)]

syn det er litt dumt at tissefanten viser[&:]

ORIGINAL: *MissMe*

Suuuperskjønn gutt, men enig med tissefanten. Kan ikke fotografen redigere den bort da?

Ja, den slo meg og! Ellers knall fint [:D]

jo d kan hun sikkert med dette har jeg ikke tenkt å betale for. dette bilde er bare klippt ut av julekort forslaget. jeg har jo bett om eksempel med andre bilder men d har jeg ikke fått ennå.

ORIGINAL: *MissMe*

Suuuperskjønn gutt, men enig med tissefanten. Kan ikke fotografen redigere den bort da?

enig...

for en nydelig gutt du har!

k fikser det med photoshop.. jeg har bare photoscape

fikk til sjøl

Nydelig gutt[:D], men jeg er litt usikker om det passer seg på ett takkekort.... beklager min ærlige mening altså...[&:]

Synest det er et fint bilde, men enig med Vand.. liker ikke nakenbilde på takkekort (eller andre kort som skal sendes land og strand..).. Synest forøvrig han liknet på en jente nedentil nå, er liksom noe som mangler (åpenbart), men som skulle vært der for at det skal se "riktig" ut, om du skjønner... [8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Synest det er et fint bilde, men enig med Vand.. liker ikke nakenbilde på takkekort (eller andre kort som skal sendes land og strand..).. Synest forøvrig han liknet på en jente nedentil nå, er liksom noe som mangler (åpenbart), men som skulle vært der for at det skal se "riktig" ut, om du skjønner... [8D]

Enig i denne! [:)]

vi hadde nakenbilde på Ådne da.. men bare overkroppen. kanskje jeg skal se hvordan det blir. 

så ut som en jente, om du skjønner...

hva om du tar å ordner bilde slik at det bare er hode og litt av brystet som er med a? slipper du å tenke på tissefanten og nakenbilde[;)]

det er et nydelig bilde[;)]

Lurt! Sånn kan du ha det ja! [:)] Kjempefint bilde..

[;)] hærlig!

Nå ble ansikte mye større også, litt gøy å se ansiktet til den nydleige gutten[:)]

siste bilde syntes jeg var fineste[:)]
kjempe nydelig er han:)

Back
Topp