Takkekort- Barselgave

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg tenkte jeg skulle bestille takke kort for barselgavene han fikk.

Mye koseligere og lage selv men sånt finner jeg ikke tid til om dagen. Noah er i dag 3mnd også! Litt treg av meg men..

Jeg er forferdelig lite oppfinnsom, så hva skriver jeg egentlig på et sånt kort? Forslag til noe kort og koselig??

"Takk for gaven JEG? fikk av deg/dere da jeg kom til verden 04.02.11.Hilsen Noah?" Noe sånt?
Hjeelp....

jeg lagde de helt enkelt selv på dataen.
Redigerte litt bilde og skrev :  takk for gaven vi fikk i forbindelse med Scott sin ankomst til verden. Hilsen ....

Lite oppfinsomt, men får så være ;)

laget de selv. bilde med hvit "ramme" rundt der det stod tusen takk i rammen over bildet. på baksiden stod det "tusen takk for oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble født. og barnets navn under.

skrev oppmerksomheten istedenfor gaven fordi vi også fikk blomster mm. skriver vi gaven kanskje disse tror vi har glemt hva de ga oss. .. kanskje det bare er jeg som er rar som tenker sånn.

Høres greit ut :)

Har ikke laget enda jeg heller, til helga kanskje ;)

Jeg har scrappet kort til hele gjengen, og det tok.. tja.. alt for lang tid.. Er nesten sånn at jeg håper vi ikke får flere barselsgaver...emoticon
Men, jeg hadde 4 bilder, pluss tekst der jeg skrev konkret hva vi hadde fått, feks..; kjære xxx Tusen takk for de kjempeflotte ullklærne lillemann fikk da han kom til verden.. hilsen xxx, men, om man skal bestille de ferdig, går jo ikke det..

Trix2 skrev:
jeg lagde de helt enkelt selv på dataen.
Redigerte litt bilde og skrev :  takk for gaven vi fikk i forbindelse med Scott sin ankomst til verden. Hilsen ....

Lite oppfinsomt, men får så være ;)

Hørtes veldig greit ut ;)

november86 skrev:
her ble det veldig enkelt; takk for gaven, sto det på kortet fra oss...

Enkelt ,rent og pent ;) Enkleste er ofte det beste!

trollfrøkna skrev:
laget de selv. bilde med hvit "ramme" rundt der det stod tusen takk i rammen over bildet. på baksiden stod det "tusen takk for oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble født. og barnets navn under.

skrev oppmerksomheten istedenfor gaven fordi vi også fikk blomster mm. skriver vi gaven kanskje disse tror vi har glemt hva de ga oss. .. kanskje det bare er jeg som er rar som tenker sånn.

Det var egentlig veldig lurt syntes jeg, ikke rart :)

arika skrev:
Høres greit ut :)

Har ikke laget enda jeg heller, til helga kanskje ;)

heheh, mye som skal gjøres i de her helgene altså....

Hemmelighetimagen skrev:
Jeg har scrappet kort til hele gjengen, og det tok.. tja.. alt for lang tid.. Er nesten sånn at jeg håper vi ikke får flere barselsgaver...emoticon
Men, jeg hadde 4 bilder, pluss tekst der jeg skrev konkret hva vi hadde fått, feks..; kjære xxx Tusen takk for de kjempeflotte ullklærne lillemann fikk da han kom til verden.. hilsen xxx, men, om man skal bestille de ferdig, går jo ikke det..

"Hemmeligheteimagen så FLINK du er, hvor finner du tid og energi til sånt.. Mektig inponert her!

Jeg gjorde det enkelt tok de billigste jeg fant på nett m bilde av Noah og skrev. 

"Tusen Takk for gaven jeg fikk,da jeg kom til verden den 04.02.11 Klem fra Noah"
10stk m konvolutt til 40kr, da går det ann

En ting mindre ute av verden. Får heller gjøre litt mer ut av det neste gang, det er jo snart påhanigjen med takkekort for dåpen ! :)

kricam skrev:
Hemmelighetimagen skrev:

"Hemmeligheteimagen så FLINK du er, hvor finner du tid og energi til sånt.. Mektig inponert her!

Det gikk på bekostning av en annen ting, nemlig mors søvn.. Dåpsinvitasjonene ble kjøpt ferdige, for å si det sånn.. emoticon

Jeg skrev:
" Tusen takk for oppmerksomheten i forbindelse min fødsel. Stor klem fra Ludvig"

Skrev oppmerksomhet framfor gave for det var ikke alle som ga gaver, noen har gitt oss blomster, noen har gitt oss kort, og noen har gitt oss arvede klær. Så når jeg skrev oppmerksomheten så fikk jeg liksom dekket alle:p Bestilte bare fra Elkjøp jeg. Lettest det, og så skal jeg heller prøve meg på hjemmelaget i forbindelse med dåpen...kanskje!:p

Back
Topp