Takkegave

HirkaHalelaus

Glad i forumet
Junibarna 2019
Ikke babyrelatert, men kanskje dere kan hjelpe meg med tips uansett ☺️

Vi har vært gjennom sykdom på katten vår nå, og var på et punkt redd for at vi måtte avlive ham, men dyrlegen var helt fantastisk og prøvde ut alt og fant ut av det, og nå er han helt friskmeldt :D

Vil gjerne gi dem en oppmerksomhet, men aner ikke hva, tenkte å enten bake, kjøpe twist eller noe, men håper kanskje dere også har noen smarte tips til koselige ting :)

Ikke babyrelatert, men kanskje dere kan hjelpe meg med tips uansett ☺️

Vi har vært gjennom sykdom på katten vår nå, og var på et punkt redd for at vi måtte avlive ham, men dyrlegen var helt fantastisk og prøvde ut alt og fant ut av det, og nå er han helt friskmeldt :D

Vil gjerne gi dem en oppmerksomhet, men aner ikke hva, tenkte å enten bake, kjøpe twist eller noe, men håper kanskje dere også har noen smarte tips til koselige ting :)

Hva med en pakke fargerike tulipaner og flakslodd, nå som våren nærmer seg? :) Blomster er alltid så koselig å få, lyser opp hverdagen!

Flott at den 4bente er frisk...

Eneste tipset jeg har er å betale fakturaen.. Hehe.

Eller en felles godisposen, som foreslått.. twist,konfekt eller noe.. En liten oppmerksomhet for å vise takknemmelighet.

Jeg kjøpte vin,sjokolade og spekemat til min en gang. Men tulipaner er jo veldig fint ja. Ellers tror jeg de som får slike oppmerksomheter setter pris på hva enn det måtte være.

Så bra at den firbente ble frisk! Jeg ville og gått for noe blomster og kansje litt sjokolade eller noe :)

Jeg ga blomster til legen på legevakten som henviste oss til sykehus (ang sønnen min) og et takkekort. Hun ble veldig veldig glad:)

Back
Topp