takke kort

Mrs b

Forumet er livet
VIP
når har dere/skal dere sende dem ut?

jeg har bestilt på internett å venter dem hjem i posten.med bilde av snuppa og "takk for gaven..."

men hor lenge etter er vanlig å sende dem ut[8|]vi fikk senest for et par dager siden enda en gave..så di har kommet jevnt og trutt frem til nå[:D]

bestillte noen eksta i tillfelle det kommer noen i ettertid[8D]

Det e vel litt forskjellig når folk sender ut takke kort tenker eg.Sjøl har eg tenkt å vente til litt etter dåpen i september med å sende ut takke kort,då e vetle prinsen ca 3 mnd.Mulig eg tar takke kort og dåpskort i et.Det koster jo litt å sende ut sånne,iallefall når det e til mange mange familier osv....Men det får eg smake litt på,om det blir felles eller to forskjellige!

Vi lagde takkekort på dataen vi, og sendte ut. Det er vel to uker siden tror jeg. Mannen her i huset elsker å tukle med slike ting, så da blir det iallefall gjort [:D]

Jeg venter takkekorta over helga.. skal få dem ut snarest! Fremdeles drypper det inn barselgaver, men jeg bestilte ekstra.
Det neste blir dåpsinvitasjoner, og så blir det takkkekort der og så blir det vel julekort... hihi[:D]

Back
Topp