Takke kort fødsel/dåp

Linni

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg laget de ferdig og ble fornøyd siden det er første gang [;)]

 

 

 
 
Det ble fint! Hvor tykk papp har du brukt? Jeg synes det er vanskelig å få tak i papp med god kvalitet!
 
 
ORIGINAL: lillemille

Det ble fint! Hvor tykk papp har du brukt? Jeg synes det er vanskelig å få tak i papp med god kvalitet!


 
Det er en egen butikk her på Ålgård jeg har kjøpt alt i og det er helt vanlig a4 ark jeg har brukt [&:]
 
ORIGINAL: monicola

Utrolig flott Linni ....
Er bildet på forsiden et stempel?
Og hva med de inni?

 
Bilde framme er stempel, takk er det og det inni er stempel [:D]
 
ORIGINAL: Linni
Bilde framme er stempel, takk er det og det inni er stempel [:D]


Nå er jo jeg blond å sånn da, men hva er stempel? Stempel som i: *klask-stempel* med blekk og alt som man bruker om og om igjen, eller stempel som i samme motivet hundre ganger på et ark, så man bare løsner det å limer det på? Hehe.. Skjønner? [8D] De var forresten DRIT flotte!!
 
ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Linni
Bilde framme er stempel, takk er det og det inni er stempel [:D]


Nå er jo jeg blond å sånn da, men hva er stempel? Stempel som i: *klask-stempel* med blekk og alt som man bruker om og om igjen, eller stempel som i samme motivet hundre ganger på et ark, så man bare løsner det å limer det på? Hehe.. Skjønner? [8D] De var forresten DRIT flotte!!

 
Er sånn me stempel puta me plekk. Om det går an å bruke andre farger etter mann har brukt en type farge vet jeg ikke [8|]
Håper du fikk litt svar er ikke så inni dette selv.
Bare gikk å kjøpte alt jeg trengte [;)]
 
Flotters! Hva betalte du? Du kunne ikke kanskje kjøpt det til meg og sendt det? [:D]
 
Kjempe fine Linda[:D] 
 
Flink du er!!!!!!
Kjempeflotte var de![:D]
 
ORIGINAL: lindaen

Flotters! Hva betalte du? Du kunne ikke kanskje kjøpt det til meg og sendt det? [:D]

 
No har æ ikkje sedd så nøye på ka de har, men på bokbutikken på Polarsentre har de masse forskjellige stempel *klask*[;)]
Eller på hobbybutikken Interbok på nersia Veita inni byen.
 
ORIGINAL: lindaen

Flotters! Hva betalte du? Du kunne ikke kanskje kjøpt det til meg og sendt det? [:D]

 
For det store så betale jeg ca 50 tror jeg. Det lilla 30 men der motte jeg kjøpe en  klosse til 30 å lime det på. Svart stempeputa ga jeg 80 kr for.
Er ikke noe problem det [;)]
 
Back
Topp