Takk :)

AneJO

Betatt av forumet
Jeg har vært medlem her en liten stund,men ikke vært så aktiv utenom at jeg har fått mange gode tips og råd av dere jentene om forskjellige ting når jeg har fulgt med på de forskjellige trådene [:)]  Vil bare takke for det[:D][:D]   Og så må jeg få si at jeg idag er 26 uker og det er bare 14 uker igjen og tiden flyr!!Det er så spennende alt vi har i møte nå ...

Grattis med 26 uker! [:D]

Velkommen til oss..og gratulerer med 26 uker[:)]

Bare 100 dager igjen da?! :) Tiden flyr avgårde! [:D]

ORIGINAL: Kraaka

velkommen til oss gratulerer med 26 uker, ja tiden vi har i vente er utrolig spennende.. [:D]

Grattis med 26 uker [:D]
Er ikke lenge igjen nå [:D]

ORIGINAL: mokka_mor

velkommen til oss [:D] gratulerer med 26 uker, ja tiden vi har i vente er utrolig spennende.. [:D]

velkommen til oss gratulerer med 26 uker, ja tiden vi har i vente er utrolig spennende.. [:D]

Sign[:)]

ORIGINAL: tullemor_86

[:D]

velkommen til oss [:D] gratulerer med 26 uker, ja tiden vi har i vente er utrolig spennende.. [:D]

ORIGINAL: Nr 4

Velkommen til oss..og gratulerer med 26 uker[:)]

Tusen takk for hyggelig velkomst jenter :) 3mnd høres så mye ut men når man tenker at man bare har 14 uker igjen eller under 100 dager igjen til man får møte vidunderet så føler man nesten at man har for liten tid og for mye å gjøre :) Jeg har ikke begynt å shoppe noe ennå men sett meg ut alt jeg har lyst på på Barnas Hus i Tønsberg..Gleder meg til å få det i hus :)Blir koselig med et barnerom i leiligheten :)

Back
Topp