N nitalita Gift med forumet 4 Feb 2006 #1 For at Christine guldbrandsen vant GP!! Hun er jo så jordnær og flink!! Og den sangen og musikken var jo bare helt fantastisk etter min smak værtfall!!
For at Christine guldbrandsen vant GP!! Hun er jo så jordnær og flink!! Og den sangen og musikken var jo bare helt fantastisk etter min smak værtfall!!
Apeloffen Forumet er livet 4 Feb 2006 #2 Har ikke sett på.. men hun har jo en veldig ren og pen stemme da[:)]
N nitalita Gift med forumet 4 Feb 2006 #4 ORIGINAL: monicola ORIGINAL: nitalita For at Christine guldbrandsen vant GP!! Hun er jo så jordnær og flink!! Og den sangen og musikken var jo bare helt fantastisk etter min smak værtfall!! Har du sittet og sett på GP?!?!?!?! hehe....var jo ikke noe annet å se på[:D]
ORIGINAL: monicola ORIGINAL: nitalita For at Christine guldbrandsen vant GP!! Hun er jo så jordnær og flink!! Og den sangen og musikken var jo bare helt fantastisk etter min smak værtfall!! Har du sittet og sett på GP?!?!?!?! hehe....var jo ikke noe annet å se på[:D]