Takk til dere alle

Lise Lassaron

Elsker forumet
hei.
jeg sjønnte ikke helt hvem blomstene jeg fikk på sykehuset var fra men fikk fortalt at de var fra generell? stod iverfall fra babyverden jentene

Følte derfor at det var på sin plass og stikke innom generell og en snartur å takke dere her.

dere aner ikke hvor utrolig mye det varmer og vite at noen tenker på oss.

Håper på å komme meg tilbake til babyverden omsider men akkurat nå er dagene litt for tøffe og må komme meg litt på bena igjenn. livet blir nåkk aldri det samma igjenn.. men vil gå bedre ettervært som tiden går, å da håper jeg på å komme tilbake til dere

Fra Lise

Vet ikke hva jeg skal si.. Tårene kom bare automatisk.. Dere er kjempe tøffe! *klem*

ORIGINAL: lindaen

Vet ikke hva jeg skal si.. Tårene kom bare automatisk.. Dere er kjempe tøffe! *klem*
signerer, mange klæmma t dokker begge...

Ta vare på hverandre i denne tunge stund...

Jeg sitter her og gråter..[:(]

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: Lille Bea

*klem*

[:(]

Signerer[:(]

Åh, jeg vil gi deg en kjempestor varm klem[:D]
Masse lykke til videre......
Tårene mine er for dere....

tårene bare strømmer[:(]sender dere mange klemmer i en vanskelig tid.

huff,,tenker på dere..fins ikke ord..

Tusen takk for at du stakk innom en tur- satt her og tenkte på dere før i dag og lurte på hvordan det gikk med dere. En blomst var det minste vi kunne bidra med- skulle gjerne gjort noe for å hjelpe dere! Sender min dypeste medfølelse og en klem-tenker på dere [:)][:(]

*klem*

*varm klem* tenker på dere

Back
Topp