Takk til alle som har lest

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
..og takk for gode ord og klemmer! Vill ikke ha det liggende ute på nett så lenge så fjernet det jeg..

Hva????[:(] Stakkars barn[:(][:(]
Noe så grusomt[:(]

ORIGINAL: *Nikki*

herregud.. håper ikke det var all the way?[&o]

Dessverre så var det det.. Full pakke, å jeg synes det er så vondt å tenke på.. Å den fyren hadde jeg som stefar i nesten 7 år og forutså ALDRI dette!

ORIGINAL: *GuttogJente*

Dessverre så var det det.. Full pakke, å jeg synes det er så vondt å tenke på.. Å den fyren hadde jeg som stefar i nesten 7 år og forutså ALDRI dette!

Hva i helvete - det er jo ikke bare å misbruke, det er å voldta et barn! Syke folk i denne verden, som i Alvdal saken [:'(]

Herrgeud.. Hva sier man i en sånn situasjon? Så utrolig vond å høre!! Håper dere får den hjelpen dere trenger for å komme gjennom dette! Og at han får sin straff!!!

ORIGINAL: Mommy Nala

ORIGINAL: *GuttogJente*

Hva i helvete - det er jo ikke bare å misbruke, det er å voldta et barn! Syke folk i denne verden, som i Alvdal saken [:'(]

Ja det er det, å så trist.. Jeg bor så langt unna dem å og alt jeg har lyst til er å gi dem en stor klem og bare holde rundt de!! Dette er noe ingen fortjener og oppleve! Han har jo ødelagt ungene for resten av livet jo.. Var ikke bare dem men han sønn som er 8 og i et annet ekteskap også, jeg er rett og slett dårlig her jeg sitter..

ORIGINAL: iho

Herrgeud.. Hva sier man i en sånn situasjon? Så utrolig vond å høre!! Håper dere får den hjelpen dere trenger for å komme gjennom dette! Og at han får sin straff!!!

Åå fy faen! Sånne mennesker fortjener ingenting.. Kvalmt!

*klem*

[&o]
er ille uansett.. men all the vei da er helt[&o][&o][&o] da er det helt ødelagt på alle måter...

off, veit ikke helt hva jeg skal si...
ingen ord som kan lindre den smerten :(

men FY FAEN, håper han får som fortjent,
selvom d ikke hjelper dine stakkers søstre som må leve med dette resten av livet!

klem

Jeg synes ikke sånne mennesker har livets rett.

Det er helt forferdelig at slikt skjer. Tenker ekstra på deg som har det så nært[&o]
Huff stakkars jenter.
og han får sin straff for det han har gjort.

Det er ikke ikke sikkert det er første gangen han har gjort noe slikt[&o]

ORIGINAL: funnybunny85

off, veit ikke helt hva jeg skal si...
ingen ord som kan lindre den smerten :(

men FY FAEN, håper han får som fortjent,
selvom d ikke hjelper dine stakkers søstre som må leve med dette resten av livet!

klem

ORIGINAL: nurkis og Sander

Hva????[:(] Stakkars barn[:(][:(]
Noe så grusomt[:(]

Ja det er helt grusomt hele greia!! Dødsstraff skulle så absolutt vært lov i visse tilfeller!

Jeg skulle så gjerne sagt noe helt magisk nå som lindret, men jeg vet
ikke hva jeg skal si engang, det er bare helt grusomt[:(]
Jeg får lyst å gi deg og søskene dine en god klem, og jeg håper virkelig de får
ordentlig god hjelp fremover. Det må være godt for dem å ha en så omsorgsfull søster som
deg vennen.

Han burde blitt hengt ut i alle landets aviser, så alle kunne få se hvilket avskum han er.
Er så sinna! Han BØR og vil få straff!

ORIGINAL: *Hønemamma*

Jeg skulle så gjerne sagt noe helt magisk nå som lindret, men jeg vet
ikke hva jeg skal si engang, det er bare helt grusomt[:(]
Jeg får lyst å gi deg og søskene dine en god klem, og jeg håper virkelig de får
ordentlig god hjelp fremover. Det må være godt for dem å ha en så omsorgsfull søster som
deg vennen.

Han burde blitt hengt ut i alle landets aviser, så alle kunne få se hvilket avskum han er.
Er så sinna! Han BØR og vil få straff!

Du er så søt vennen, og tusen takk for gode ord. Han skal få straffen sin!! Gjør han ikke det tror jeg at det rabler for meg[:@]

Skjønner noe grusomt har skjedd... Huff!!

En god klem

Back
Topp