Takk takk til seaband!

Nisa

Betatt av forumet
Ja, takk til den som oppfant seaband armbåndene!! KJøpte meg et par i går og snakk om natt og dag. Kvalmen forsvant, energien kom tilbake og for første gang på maaaaange uker så var jeg med å lage middag og gikk meg en laang tur i skogen!  Så herlig!!

Prøvde disse i forrige svangerskap, men syns ikke de gjorde noe forskjell, så har ikke giddi å prøvd de denne gangen. Men der tok jeg feil!!

Nå ser jeg endelig fremover i dette svangerskapet og kjenner en liten glede inni meg... må innrømme at jeg syns det har vært beinhardt hittil og ikke gledet meg noe særlig. Utrolig hva litt energi gjør med sjel og sinn

Vil ønske alle april jentene en fantastisk dag!! Her i Tønsberg skinner endelig solen etter liter på liter med nedbør

så bra. her synes jeg ikke det fungrete med en gang, men så har jeg tydligvis funnet "punktet" så når tar den "toppen" av kvalmen så jeg kan fungere litt bedre, bare jeg spiser nok i tilegg så funker det.

Hvor får du kjøpt disse?

Skal man bruke to?

Sjakk Matt skrev:
Skal man bruke to?

Ja, en på hver arm

Funker IKKE her!!!! :( Men bra at det funker til noen!!! :)

oi! så bra at det funker da! prøvde det sist gang og da funka det ikke, men kanskje jeg skal prøve det igjen nå.. 

Back
Topp