Takk skal du ha for den! Nå følte jeg meg fresh!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Tenkte jeg bare skulle slenge på meg en kosegenser nå som jeg skulle levere lillemann i barnehagen, har hele tiden fått høre at jeg ser fin ut. Men i det øyeblikket jeg kommer meg inn porten i barnehagen kommer ei av de ansatte mot meg og sier,

"jøss.... nå må jeg nesten le litt jeg altså, så svær du er da! Herregud... " Så vagger hun og etterligner meg liksom!! WHAT THE FUCK!!!!!!!!
Så det gikk en liten f¤%& i meg og jeg sier "hmmm... det var jo underlig, hun er litt under gjennomsnittet (det aner jeg ingenting om altså) så.... (ergo du kaller meg feit, takk for den) "Men hvis hun er så svær når a kommer ut så får vi holde litt tilbake på ammingen da :P"

Men jeg går ut med en skrekkelig vond smak i munnen, føler meg rett og slett dritstygg!! Takk for den flotte starten på dagen du!!

Hjelpe meg!! Så utrolig smålig å etterligne. *sjokka* Et voksent menneske?:O
Hva folk får seg til å gjøre altså...

....!!!! Vet du hva, enkelte er såå frekk!
Tror jeg hadde spurt: "Hva er din unnskyldning?!" Uansett hvordan mennesket hadde sett ut..
Du er sikkert kjempeflott :)
Vi skulle begynt å kommentert alle med litt ekstra vekt på kroppen.. sikkert blitt kjempe populær!

Enkelte folk eier ikke skam...herregud at det går an å oppføre seg sånn! Hør på de andre som har kommentert deg at du ser fin ut, hun der hørtes ikke riktig klok ut ;) :)

....!!!! Vet du hva, enkelte er såå frekk!
Tror jeg hadde spurt: "Hva er din unnskyldning?!" Uansett hvordan mennesket hadde sett ut..
Du er sikkert kjempeflott :)
Vi skulle begynt å kommentert alle med litt ekstra vekt på kroppen.. sikkert blitt kjempe populær!
Hun er selvfølgelig supertynn:p

Altså - folk!:) Mamma sa alltid det at jeg skulle svare tilbake om noen var frekke - og selv om jeg ikke turte - ville det passet med en "ja, heldigvis er jeg gravid, det må være verre med dere som ser sånn ut til vanlig" i dette tilfellet :) :) men jeg håper det hjelper å "snakke" om det her - her er vi alle i samme bås og må bare le av slike folk. Det er nesten så jeg tror at det overdrives, jeg skjønner det bare ikke. :)

Er det mulig? ?? Enkelte folk eier ikke skam!!! :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjære tid. Noen folk altså, de kan jaggu få sagt det! Litt må de jo tenke før man buser ut kommentarer.
Søstra mi sa til meg for litt siden (ja, hun er en skrue for seg selv, så vi har knapt kontakt) Sikker på at du ikke venter tvillinger, du er jo så stor? (hun har nemlig alltid vært sjalu på meg fordi jeg har strammere kropp enn henne osv, hun hinter til det støtt å stadig) Å jeg sa bare: Men nå er jeg nesten høygravid da, så det er kanskje ikke rart magen er stor. (hun var litt lubben når hun gikk gravid selv, så da så jo ikke magen så stor ut, å jeg er ganske slank i utgangspunktet) Sånne kommentarer er sånn som setter seg for tiden altså.

Jag fick höra igår på jobben av en kunde att "nu ser man att du snart har termin, man ser på ditt ansikte att du börjar bli sliten" jo tack för den lixom! Gjorde verkligen min dag!

Ja, det forundrer meg hva folk kan si til hverandre. Alle andre jeg har møtt har sagt at jøss! Så fin mage du har! Du har ikke lagt noe på deg ellers o.l. jeg veit at det er sikkert ikke bare sant, men likevel så varmer slike kommentarer! Nei vi får holde motet oppe de siste seks ukene :)

Whaaat? Hun var jo bare sykt frekk!!??! Hun hadde ikke kommet unna uten en slengbemerkning tilbake fra meg altså.. fy søren. Har hun barn og har vært gravid selv eller?

Gud å frekk!! Så blir man liksom så satt ut der og da at man gjerne ikke klarer å svare med samme mynt tilbake :-(

Jeg hadde faktisk ikke tatt meg nær av en slik kommentar... Jeg hadde nok tenkt at det ikke var det smarteste hun kunne ha sagt og heller syntes synd på henne som har så lite sosial intelligens! Ikke bry dere så mye om hva andre tenker og sier... (skjønner det er lettere sagt enn gjort, men prøv!) :)

Herregud så frekkt :O

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Folk altså!! Kan si så mye dumt!! Sosiale antenner, hva er det, liksom!! Det beste er vel å riste det av seg og prøve bare ta til seg de fine kommentarene, selv om det kan være vanskelig.. :)

He he...må le litt ikke for at jeg synes det er så morsomt, men jeg klikka i dag! Drit lei av alle kommentarene fra enkelte på jobb - sa bare greit jeg er stor og ungen er sikkert stor den å, men dere trenger ikke kommentere det mer nå! Kan sykmeldt meg hvis dere MÅ snakke om det eller dere kan vente til neste fredag da begynner jeg permisjonen min!!! Har vært en veldig stille dag på jobb gitt :p ikke kødd med en høygravid dame som er full av hormoner :p

Back
Topp