Takk og pris...

Again

Andre møte med forumet
At eg e så heldig at eg har ikje noe med NAV å gjør....

Jobber i et større firma i Stavanger - og får full fast lønn hele permisjonen... De får etterbetalt 6G fra NAV...

Det vil jo si, at:

- eg slipper ALL kontakt med NAV
- eg har 100% lønn (firmaet betaler toppen min, fra 6G og opp til min vanlige lønn)
- eg får full feriepenger til neste år (og ikje bare feriepenger av 6G)

Er egentlig ganske så takknemlig for det mesta for tiden eg.......

Super kjæreste (ektemann), super tenåring som hjelper meg, nytt hus som passer perfekt til barn,
herlig familie og venner :-)
God jobb å komme tilbake til....

OG NÅ, er det kun 2 uker igjen til terminen - og vi har ventet leeeenge på den lille.....

Jo, eg har det godt[:D]

ORIGINAL: Again

At eg e så heldig at eg har ikje noe med NAV å gjør....

Jobber i et større firma i Stavanger - og får full fast lønn hele permisjonen... De får etterbetalt 6G fra NAV...

Det vil jo si, at:

- eg slipper ALL kontakt med NAV
- eg har 100% lønn (firmaet betaler toppen min, fra 6G og opp til min vanlige lønn)
- eg får full feriepenger til neste år (og ikje bare feriepenger av 6G)

Er egentlig ganske så takknemlig for det mesta for tiden eg.......

Super kjæreste (ektemann), super tenåring som hjelper meg, nytt hus som passer perfekt til barn,
herlig familie og venner :-)
God jobb å komme tilbake til....

OG NÅ, er det kun 2 uker igjen til terminen - og vi har ventet leeeenge på den lille.....

Jo, eg har det godt[:D]

Mye du kan glede deg over [:)]
Nå har vi snart nurka våre i armene, penger eller ikke penger[;)] (ikke det at det ikke er kjekt med penger altså[8D])

Jeg får også vanlig lønn og feriepenger fra arbeidsgiver. Det er deilig. Jeg har styrt med nav, men nå har permisjonen startet og jeg får vanlig lønn selv om papirene ikke er ferdig behandlet.

Back
Topp