Takk og pris for morsmelkerstatning!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Etter å ha slitt og enda sliter med brystbetennelse har jeg etter to dager med konstant hyling gått over til å kun gi erstatning. Er helt forferdelig når hun ikke blir mett og derfor ikke klarer å sovne, det gjør at jeg blir utslitt også har man det gående. Skal på poliklinikken i morgen for oppfølging på betennelsen og kommer nok til å be om råd på hvordan bli kvitt melka fra den ene siden og hvordan bli ordentlig kvitt betennelsen på den andre siden. Noen andre som gir erstatning? Hvilket merke gir dere i så fall?:)

uff, har slitt med samme selv så går på antibiotika nå pluss nesespray. ang. mme så har jeg ingen tips for gutten min hadde melkeallergi så han fikk kun mm til han var 8mndr. 

men har hørt mye bra om hipp og småfolk sine erstattninger :) 

Takk for mme ja.. Hadde godt utbytte av det forrige gang og brukte da Nan ferdig blandet på kartong...

Jeg har også fått brystbetennelse i det ene brystet. I tillegg får jeg ikke til ammingen da snuppa ikke får ordentlig tak og når hun først gjør det, spruter melken inn i munnen hennes så hun skvetter tilbake og begynner å hyle. Jeg har rett og slett gått over til å pumpe meg og gi mme når jeg ikke får ut nok.

Jeg bruker Hipp sin økologiske mme:)

Back
Topp