Takk og lov for mm!

Kleo79

Gift med forumet
I natt kom straffen for en dag med erstatning. 5 amminger og press natta gjennom, masse luft og ingen bajs. Jeg er evig glad for å gå tilbake til amming igjen. Det ubehaget hun får av erstatning er utrolig slitsomt!

Nå er det bare å glede seg til bajsen kommer!

Det er jo fint for dere at dere har funnet ut at MM funker best.
Selv takker jeg gud for MME!

ORIGINAL: Charlis

what she said [:D]

Samme her![:)]

ORIGINAL: cris10na

Samme her![:)]

men bare for å ha sagt det - hvis du gir opp etter en dag med MME så får du kanskje ikke "rette" resultater. Kroppen trenger jo litt tid å venne seg til noe nytt.

men bare for å ha sagt det - hvis du gir opp etter en dag med MME så får du kanskje ikke "rette" resultater. Kroppen trenger jo litt tid å venne seg til noe nytt.

< Melding endret av Soul -- 28.01.2011 10:10:17 >

jupp,også kaaan det være lurt å ha litt malt i flaskene også [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

absolutt!

ORIGINAL: Soul

absolutt!

Malt er i alle flaskene.

Og jeg gir ikke opp, jeg tar konsekvensene av babyens reaksjoner. Hun reagerer på kumelkprotein, så da velger jeg bort det. Oppdaget etter pumpingen igår at jeg har nok melk. Jeg har bare gjort det "feil". Jeg har gitt henne én pupp, tatt en times pause fordi hun gulpet så mye etter begge puppene, for så å legge henne til den andre puppen. Da blir hun fort sulten, sover dårligere og jeg ender opp med å amme hele døgnet.

Idag fikk hun begge puppene kl 08, var våken til kl 10, sov til kl 11 og fikk begge puppene igjen da. Det var 3 timer, det! Så rett og slett jeg som har gjort feil, og må rette det opp. Litt gulp er jo ikke uvanlig, og det betyr jo ikke at hun har spist for mye. Når hun ikke vil ha mer mat, så er hun veldig tydelig.

Som sagt, jeg gir ikke opp. Jeg bare observerer at for henne så er mm best for øyeblikket. Var ikke meningen å snakke stygt om mme, eller at mme er feil å gi barnet sitt. Må bare ta konsekvensen av hva som er best for mitt barn, samme som at andre tar konsekvensen av hva som er best for deres.

jeg tror ikke at noen av oss har oppfatta det slik at du har snakka stygt om mme. i allfall ikke jeg [:)]

jeg synes bare at du har "klagt" over det med amminga og at hun vil spise så mye mange ganger nå, så da følte jeg bare for å si at du kanskje må prøve litt lengre enn en dag, slik at du ikke tror at alt blir bra med mm nå, også blir du lei deg igjen om noen dager. for det har vel gått opp og ned hele tiden (eller det er det jeg husker fra trådene dine).

men nå som du trolig har funnet ut hva du kan gjøre for å endre det, da ordner det seg nok for dere! [:)]

sign.

ORIGINAL: Soul

jeg tror ikke at noen av oss har oppfatta det slik at du har snakka stygt om mme. i allfall ikke jeg [:)]

jeg synes bare at du har "klagt" over det med amminga og at hun vil spise så mye mange ganger nå, så da følte jeg bare for å si at du kanskje må prøve litt lengre enn en dag, slik at du ikke tror at alt blir bra med mm nå, også blir du lei deg igjen om noen dager. for det har vel gått opp og ned hele tiden (eller det er det jeg husker fra trådene dine).

men nå som du trolig har funnet ut hva du kan gjøre for å endre det, da ordner det seg nok for dere! [:)]

Jeg har klaga mye, for det har vært mye som ikke har gått ihop. Samtidig ser jeg at situasjonen blir verre med mme enn mm. Derfor velger jeg mm, med de problemene det medfører. Skal bli mindre klaging framover [:)]

ORIGINAL: cocoa

sign.

Som svart rett overfor her, har malt i flaskene.

Jeg synes du er flink jeg! Det tar litt tid å komme helt i rutine på amming, selv har jeg vært plaget av mye vondt ved amming, tror det har vært utdrivningsrefleksene som har vært litt i meste laget. Men nå har jeg ikke vondt, masse melk og en fornøyd liten gutt.
Det er ikke noe nederlag å bruke MME, men alle gjør det som er best for sitt barn.
Jeg har fått til å amme og er stolt av det [:D]

ORIGINAL: frøken85

Jeg synes du er flink jeg! Det tar litt tid å komme helt i rutine på amming, selv har jeg vært plaget av mye vondt ved amming, tror det har vært utdrivningsrefleksene som har vært litt i meste laget. Men nå har jeg ikke vondt, masse melk og en fornøyd liten gutt.
Det er ikke noe nederlag å bruke MME, men alle gjør det som er best for sitt barn.
Jeg har fått til å amme og er stolt av det [:D]

Takk takk [:)]

Godt at det går seg til med litt tilpassing og arbeid.

ORIGINAL: milllacam

Edit Kleo: Så nå hvorfor du endret deg. Det er helt legitimt, og kredit til deg som orker! :-) Klem

[:)]

Må si meg helt enig med deg Kleo [:)] Jeg er veldig glad for å fullamme, selvom det tok tid å komme ordentlig inn i det

ja amming er ikke så lett i starten, er ikke før NÅ jeg føler jeg kan si at det er kos å amme! [;)]

Back
Topp