Takk og farvel..

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Det gikk ikke veien med meg gitt.. Spontanaborterte ikveld... Syns det er forferdelig dårlig gjort :( To ganger etter hverandre har det skjedd nå, på akkurat samme tia.. Håper bare det ikke er noe galt med meg..

Dere får ha lykke til videre jenter, og håper ingen fler må forlate dere :)

Huff, så trist!!

Kanskje du skal bestille time til gynekolog? Kan være greit å begynne en utredningsprosess.

Så sitter nok spiren neste gang skal du se!

klem

Så trist og urettferdig :( 

Sender deg en god klem - vet det gjør vondt!! :(
Stå på og ikke gi dere - spiren sitter til slutt. *gode tanker*

Dette var trist:( Ønsker deg lykke til videre. Kjenner folk som har måttet jobbe hardt før spiren har klort seg fast, og jammen har det kommet resultat av det til slutt. Håper du orker å prøve igjen og at du lykkes til slutt! Klem

Gjør vondt å lese dette :(
Men jeg tenker at det kanskje hadde vært lurt å fått time hos fastlegen din, for så å bli henvist til gyn spesialist. Det er mye mulig at det er hjelp å få der :)
Ikke gi opp, stå på å ikke mist motet! En vakker dag blir det deres tur til å få en liten i hus :)

Ånnei, så trist å lese :( Sender deg en stor klem, og håper det snart ordner seg for dere!

så trist, og urettferdig! håper virkelig at det ordner seg for dere snart.
er du i tvil om det er noe galt, så burde du gå til legen og få en helsjekk! :)

ojoj :( signerer de andre her på at det er like greit å starte en utredning før enn siden, sånn for sikkerhets skyld..krysser fingrene for at spiren sitter neste gang :)

Ånei! Så kjempetrist å høre! :( Håper du snart er gravid igjen og at alt går bra! Ønsker deg masse lykke til!

Uff så forferdelig trist!:(
Ønsker deg masse masse lykke til videre! Håper du blir gravid igjen fort og at alt går bra da<3 Krysser fingrene for deg!

Uff, det var trist!
Krysser alt for at det snart klorer seg fast en liten spire i 9 mnd!
Masse lykke til

Så trist å høre.... håper det går bra med deg videre.

Så trist...  :( Men ikke gi opp håpet.Vet hvordan det er å miste et barn, fikk en sønn for 5 år siden som ikke ville vente lenger enn til uke 18-19 før han ville ut. Har også SA i løpet av det siste året. Men man må bare prøve å gå videre og prøve igjen. Jeg har nå gjennomført IVF og det har gått kjempebra, er nå 10 uker på vei. :) Så ta deg en tur til gyn. eller lege å få en utredning på om det er noe som ikke er helt som det skal. For er det det så får du nå hjelp videre. Etter at jeg fikk påvist PCOS for 1 år siden så har alt gått i reserfart og jeg har fått kjempegod hjelp både på det lokale sykehuset og i Tr.heim der jeg gjennomførte IVF behandlingen. Håper det ordner seg for deg også og så må du ha MASSE lykke til. :) Hold motet oppe, tenk fremover og håp på det beste neste gang. :)Ting pleier å gå bra til slutt. :)

Takk skal dere ha alle sammen :) Er godt å få høre slike ord, er en veldig vanskelig ting å snakke høyt om, selv til de aller nærmeste.. Skal nok ta meg en tur til lege å finne ut om det er noe som kan være årsak.
Skal uansett ikke slutte å prøve, ønsker så inderlig søsken til gutten min da jeg er enebarn selv.

Lykke til videre alle sammen <3

Utrolig trist å lese. Masse lykke til videre. Håper dere finner ut av det så spiren sitter i 9 mnd neste gang :)

Huff, det var trist å høre. Ønsker deg lykke til videre. Håper det går bra for dere neste gang!

Back
Topp