Takk og farvel....

trollfrøkna

Forelsket i forumet
Jeg håpet på et marsbarn.. men nei....  så håpet jeg på et aprilbarn og det gikk fint en ørliten stund. Mistet i 5 uke. Har ikke orket å gå inn hit før nå. Det skjedde så tidlig så det gikk forholdsvis greit, men  trist var det jo. Vi er optimistiske og prøver på ny. kanskje det blir et mai eller junibarn??
Nå skal jeg ikke klage da for jeg har verdens skjønneste baby på 5 mnd.Det kan jo ta opptil et år å bli gravid etter fødsel har jeg lest. Jeg er veldig takknemlig for den herlige babyen min, dere syntes kanskje jeg er kravstor som ønsker en til?.

Men farvel til dere jenter på aprilforumet:-((

Du har all rett til å være trist, og å ønske deg et barn til, uansett om du har en på 5 måneder! Det er like trist uansett :(
Stor klem og lykke til videre!

Huff så trist og høre.. Er så vondt å miste uansett hvor langt man er på vei.. Dere må ha masse lykke til videre og kos deg masse med babyen, så skal du se at alle gode ting er tre;) Du må nå komme innom og fortelle Åssen det går. Klæm

michella skrev:
Huff så trist og høre.. Er så vondt å miste uansett hvor langt man er på vei.. Dere må ha masse lykke til videre og kos deg masse med babyen, så skal du se at alle gode ting er tre;) Du må nå komme innom og fortelle Åssen det går. Klæm

Så trist. Lykke til videre i livet. Snart sitter spiren skal du se :D

Det var trist! Håper at dere snart har en ny spire på vei,lykke til videre!

Så trist :( Og selvsagt er du ikke kravstor. Masse lykke til med videre prøving.

Så trist. Masse lykke til videre :)

Huff, så trist å miste. Jeg forstår godt at du var borte fra forumet en stund. Jeg leser en bok som er skrevet av en jordmor, og hun sa at det er bedre å la kroppen få tid til å helbrede seg selv i to-tre måneder (inkl. mensen) før dere prøver igjen sånn at spiren vil klare å sitte seg fast til den blir ferdig utviklet :) Ellers har du jo en baby på 5 mnder - dere er heldige! Masse lykke til videre! :)

skilpadda* skrev:

skilpadda* skrev:

Trist å lese, ønsker dere masse lykke til.

Back
Topp