Takk og farvel fra meg :( igjen :(

Cæm

Blir kjent med forumet
Da mistet jeg igjen :-( (4 gang)..Hvorfor vil det aldri sette seg :( Hatt intense ryggsmerter i korsryggen nesten en uke nå..Så vondt til tider at jeg ikke har klart å gå engang...Begynte å blø i går og hadde mage kramper..idag blør jeg fortsatt og det kom ut en klump som hadde en tynn hinne rundt seg...Kjenner allerede at ryggen er mye bedre...Så nå går det mot en vanlig hverdag..har fått henvisning til en kvinnelig spesialist..Så jeg får sjekket ut litt mer..Har lavt stoffskifte så mulig det er pga det, selv om jeg har sjekket det opp med blodprøver ofte. Jeg som hadde ønsket meg sommer barn :-( lykke til videre alle sammen..Så håper jeg å komme tilbake snart :)

dette var trist å høre :( be om utredning! Håper det klaffer fort igjen :) anbefaler blodfortynnende det kan du snakke med gyn om:) Sender deg en stor knuse klem og ønsker deg masse lykke til<3

Trist å høre :( Ikke så mye man kan si når man er i en sånn situasjon,
men håper du får utredning og hjelp på veien til en familieforøkning <3 Lykke til!

Huff så trist:(

Er igjennom akkurat det samme nå,vet hvordan du har det:(

Klem<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så trist lese!
Ta godt vare på hverandre og lykke til i fremtiden :)

Da mistet jeg igjen :-( (4 gang)..Hvorfor vil det aldri sette seg :( Hatt intense ryggsmerter i korsryggen nesten en uke nå..Så vondt til tider at jeg ikke har klart å gå engang...Begynte å blø i går og hadde mage kramper..idag blør jeg fortsatt og det kom ut en klump som hadde en tynn hinne rundt seg...Kjenner allerede at ryggen er mye bedre...Så nå går det mot en vanlig hverdag..har fått henvisning til en kvinnelig spesialist..Så jeg får sjekket ut litt mer..Har lavt stoffskifte så mulig det er pga det, selv om jeg har sjekket det opp med blodprøver ofte. Jeg som hadde ønsket meg sommer barn :-( lykke til videre alle sammen..Så håper jeg å komme tilbake snart :)
Hvor langt var du? :-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff, så leit :( Håper formen fin blir helt bra igjen nå! Og at en ny spire finner sin plass i magen igjen snart :)

Huff så trist å lese :( Håper du blir bra igjen og at en ny spire setter seg fort igjen! Masse lykke til videre :)

Dette var trist å lese :( Ta vare på deg selv, og masse lykke til videre! Håper en ny spire sitter snart! <3

Så trist! :( ta vare på deg selv, og håper virkelig at spira klamrer seg fast neste gang ! Klem til deg og lykke til ❤

Back
Topp