Takk, kjære augustmamma78

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Takk for det fantastiske babytreffet du hadde hjemme hos deg i dag. [:D]
God mat og drikke, og hyggelig atmosfære!
Barna storkoste seg sammen[:D]

Håper Sverre sovna til slutt[:)]

Forresten, vet du hvor jeg fant lua til Aurora? (Kremt....i jakkelomma mi....haha[:D][8|][8|][8|])

Håper vi kan snart treffes en gjeng igjen snart!

Ha en flott helg[:D]

Klemmer Aurora og meg

Tusen takk for hyggelig besøk! Og så godt dokke kosa dokke [:D]

Det var veldig kjekt med besøk av så mange babyar, sjølv om eg ikkje var så deltakande heile tida. Skjønnar ikkje heilt kva som plaga Sverre sånn. Men, eg tok han i babybjørnen og gikk ein tur ut ettar at dokke gikk, og då sovna han etter 2 min [:)] Godt!
Har dessverre vore vekselsvis slapp og grinete i ettermiddag også, men no søv han. Kanskje det er tenner på gang?

Haha, jammen godt du fant ut av mysteriet med lua! Var liksom litt rart at den berre skulle forsvinne sånn. Fint når ting kjem til rette igjen.

Dokke må også ha ei fin helg!

Stor klem [:D]

Henger meg på her [:)] Utrolig hyggelig treff! Glad jeg og Amelia tok turen fra Moss for å treffe dere søte Oslo jenter.
Og du hadde virkelig disket opp med god mat augustmamma78! God å høre at Sverre slo seg til ro etterhvert. Skjønner godt han ikke ville sove med så mange babyer på besøk [:)]

Klem Marte og Amelia

Så bra han sovna til slutt - frisk luft hjelper[:D]
Kan jo være tenner på gang, er jo så vanskelig å vite....i slike tilfeller hadde det hjulpet endel om de hadde kunne snakke[;)]

Veldig hyggelig du kom helt i fra Moss, Martes [:D] Koselig å endelig få hilse på dere!!!!

Jeg stemmer i, kjempehyggelig treff[:)] (selv om jeg kom vel sent...[8D]) Det var kjempehyggelig å treffe flere av dere augustmammaene og de nydelige barna deres!

Godt å høre trøttingen fikk sove til slutt også[;)]

Takk for kjempe hyggelig treff.. Det var hyggelig å endelig treffe noen Oslo og Moss mammaer og babyer, og håper vi får til et treff til..

Takk augustmamma78 for at vi kunne være hos deg og takk for god mat og drikke [:D]

Klem fra Pernille og Leon

Takk [:)]

Var så hyggelig å treffe dokke alle sammen. Håper vi får møte dokke igjen seinare!

ORIGINAL: RegniEsil

Henger meg på her!! Er er en liten tur innom BV før vi set oss på flyet i morgotidleg (natt) og flyr sørover..

Kjempekoselig å treffa dere damer! Håper at vi kan møtas seinare også..

Litt bilder fra treffet: http://huttetuforeingjeng.blogspot.com/2010/04/babytreff.html

Klem fra Inger Lise og Iris.. [:D]

Fine bilder[:)] God tur, kos dere masse!

Veldig enig med de andre jentene her...TUSEN TAKK for superkoselig treff! Topp bevertning [;)][;)] og veldig hyggelig å henge litt med mammaer og bebiser [:)]

Nora og jeg koste oss masse!

Hun slokna i vogna etter 2 min. trilling...så det var flere som ble litt slitne av så mye action [:)]

Håper vi sees igjen! [:D]

ORIGINAL: mammameg

takk for oss[:)] kjempekoselig å treffe dere alle sammen!

Sign [:)]

Back
Topp