Takk jenter

schnuppa

Forumet er livet
Ville bare takke mafiagjengen for en kjempe hyggelig kveld..[;)][;)]

Dere er supre alle og en hver, det var kjempe koselig å endelig treffe dere.

God natt girls...

Klem

Der ja! Det ble bra ja!!! Så fint! Var rimelig sjalu her før i kveld..hehe...

Synes dere kom sent hjem..havna dere på en pub eller noe eller?? hehe..

He he Du skulle vært der jenta...

Vi storkosa oss på Jog H i over 2 timer.. Bare satt å skravla og jeg fikk ledd masse.. Disse jentene er helt mega.[:)]

Gleder meg til å møte seg også Irene. neste gang mååå du bli med.[;)]

Ja det lover jeg. For i dag bestemte jeg meg for att neste gang det er BV treff skal jeg ikke gjøre noe som helst før møtet så jeg ikke blir ødelagt som idag... :)

Så det så [:D]

Kjempe bra. [;)][;)]

Hvis noen orker imorgen eller noe så vil jeg gjerne høre mer om møtet idag!!! Bli litt oppdatert.... Mange som glodde på dere kanskje? En hel haug med gogravide damer..hihi...oste nok hormoner lang vei...hihi [:D]

Selv tusen takk for en koslig kveld schnuppa [:)]
Dette bare må vi gjøre igjen, for dette var bare kjempe gøy [:)]

Vil si tusen takk til dere andre også, for at dere alle gjorde kvelden til en braksuksess [:)][:)][:)]

Jo takk, takk[;)] Det var veldig koselig!!
Praten gikk jo veldig lett syns jeg, kanskje ikke så rart når man har delt så mye fra før her inne.
Gleder meg til neste treff og ikke fullt så mye mat og is...

ORIGINAL: Monicus

Praten gikk jo veldig lett syns jeg, kanskje ikke så rart når man har delt så mye fra før her inne.

Kanskje all denne maten gjorde at kroppen ikke ville sove i natt [8|] Litt sjokk på en måte [8|] Eller kanskje det var noe med den burgeren vi speste Monicus, med brødet som så ut som et lite coktailbær... [8|][:D][:D] Nei makan til burger har jeg ikke vært borti [:D]

Litt missunnelig nå!
Men neste gang, da kommer jeg og FirstTime.
Og noen av dere har jeg jo alt møtt[:D]

ORIGINAL: Hege77

Kanskje all denne maten gjorde at kroppen ikke ville sove i natt [8|] Litt sjokk på en måte [8|] Eller kanskje det var noe med den burgeren vi speste Monicus, med brødet som så ut som et lite coktailbær... [8|][:D][:D] Nei makan til burger har jeg ikke vært borti [:D]

Ha ha ha.. den tynne, brente burgeren[:'(] Nei, den var ikke god.
Du var flink jente å spiste opp maten sin uansett du[;)]

Gledre meg masse til neste møte og mere IS.. [:)][8D]

Neste gang blir det bare is[8D]

Neste gang blir det bare is[8D]

Du som skrøt sånn av at du hadde plass til alt??? He he he.. [;)]

Ja, takk for igår, jenter, det var en braksuksess [:D] At så mange koselig jenter fantes her inne på babyverden, visste jeg ikke!! Godt å få ledd litt og kost seg i godt lag. Sambo sa det når jeg kom hjem - "du ser så tilfreds ut"? (Og det var FØR senge-og kosetid, hahaha...[:D])

Neste gang får vi prøve å få med Firsttime og 2gang også [:)]

Ps: Må si jeg var imponert over deg Hege, har aldri sett en mer standhaftid innstilling til å kjempe ned isen på den måten du klarte i går [;)]. Heia heia, hehe............. Håper knøtta i magen er litt snillere mot ribbeina i dag! (Det er IKKE mitt!! [8|])

Ha en glimmers dag - i solen? (Hvor ble det av regnværet?????[8|][8|][8|])

Ja, tusen takk for et hyggelig møte alle sammen [:D]

Det var virkelig koselig, og jeg håper vi gjentar dette igjen snart [:D]

He he. Jaaa er så enig i alt du skriver Lucky2. At det fantes så mange flotte og koselige damer på et sted. Kjemien stemte for meg iallefall.

Har også tenkt på Hege og den isen hu kjempa mot. Godt jobba synes nå jeg.. [;)]

Samboer sa også at jeg så tilfreds ut.. He he han lurte fælt på hva i hulseste vi hadde gjort.. [8D][8D]

Hm, går det an å bli "høy" på hormonell utveksling, mon tro [8|]????
Hehe...

Hi hi kanskje?? Noen andre som vet?? [;)][;)][8|]

Takker og bukker jenter!
Kosa meg masse! "Sikra" en toppers barselsgruppe i allefall[8D]
Gleder meg til neste is.. jeg måå ha en litt større da assa, hadde litt plass i magen når jeg kom hjem og fikk dytta inn litt sjojoklade til frustrete fruer.. hihi
Nyt solen atter en dag jenter![:D]

Back
Topp