Takk for treffet!

FancyPants

Forumet er livet
Hei jenter!

Det var veldig koselig å endelig møte ansiktene bak nickene![:D]

Alle var akkurat sånn jeg forestilte meg, det eneste var KristinLouise.. Du var lavere enn jeg hadde sett for meg! Koselige jenter alle sammen!

Bendik var ikke i godlune kan man si, så jeg fikk ikke snakket så mye med dere som jeg gjerne ville. Fant ut årsaken til gråten da vi kom hjem.. Tenne plaget han VELDIG! Han begynner å få en hjørnetann faktisk! Så fort jeg smurte med Dentinox roet han seg, spiste uten å gråte og sovnet som en stein! Stakkar gutten min..[&o]

Og tusen millioner takk til LY og teddy, som lånte meg penger til tog og mat. Dere er noen engler! Send meg kontonr deres, så skal jeg overføre penger med en gang!

Så utgjort å miste lommeboka! har sperret kort og sendt mail til nsb hittegods, så får vi håpe den dukker opp! Det var jo selvfølgelig stengt for helgen på hittegodskontoret da..[&:]

En annen artig ting.. På toget var det en annen baby og mamma i barnevognkupeen. Hun kikket på vognskiltet mitt (hørte at jeg skulle av i Holmestrand) og sa, "Du er på BV ikke sant? Fairy? Det er jeg som er Dragemamma fra septemberforumet!" Kjente igjen navnet og fødselsdatoen til bendik! Hun var kjempekoselig å prate med, og jeg er bedt på BV-julelunsj hos henne på mandag![:D] Verden er ikke stor![:D]

Håper jeg får muligheten til å bli med på treff igjen snart, og at jeg får sjansen til å prate mer med dere!

Jeg var opptatt med å bysse en gråtende baby 95% av tida, men trooor noen tok litt bilder.. Tullemor iallfall?

Er jeg lav...???? [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

hmmmm..... kan jo prøve å legge meg i strekk til neste gang... [8|]

ellers hadde jeg det fint!!!
var nødt til å gå ganske tidlig, skulle kjøpe inn litt mat, og skulle lage goooooood middag til sambo!![:D][:D]

men jeg gleder meg allerede til neste gang jeg! [:)]

hvis vi ikke treffes før jul (sannsynligvis) så får dere ha det kjempefint i jula!
men vi treffes jo her inne da selvfølgelig!

ORIGINAL: KristinLouise

var nødt til å gå ganske tidlig, skulle kjøpe inn litt mat, og skulle lage goooooood middag til sambo!![:D][:D]

hvis vi ikke treffes før jul (sannsynligvis) så får dere ha det kjempefint i jula!

Neeeida.. Ikke lav i det hele tatt![8D][:D] Men fra spøk til revolver.. Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at du var rundt 1.80! Ikke aner jeg hvorfor..

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: KristinLouise

Neeeida.. Ikke lav i det hele tatt![8D][:D] Men fra spøk til revolver.. Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at du var rundt 1.80! Ikke aner jeg hvorfor..

Å JØSSES hohohohohohoho hihihihihihihi... nei jeg er 170! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Ly*

Var så koselig å treffe deg å, fairy. Må komme til Oslo igjen snart.
Så bra du traff Dragemamma da.... Da var kanskje dagenn i dag starten på en ny tilværelse for deg og B med andre BV-mammaer og babyer [:)]

Ja, det var et skikkelig turningpoint i dag altså![:D]
 Kjenner det er litt godt å komme ut "i verden" igjen.. Har blitt litt vel mye hjemmesitting på meg i det siste. Jeg kommer gjerne til Oslo igjen![:)]

Var artig å treffe Dragemamma, ja! Snakk om sammentreff! Ganske snodig at vi fra BV skravler sammen som gamle kjente når vi møter hverandre for første gang![:D]

Var så hyggelig å treffe dere jenter - vi Oslo-jentene treffes jo innimellom, men alltid ekstra stas med besøk! [:)]
Teddy, hyggelig å se deg som alltid!
Fairy - så pen du var! Vet ikke helt hvorfor - var det du som slet sånn med vann i kroppen under svangerskapet - men jeg hadde forestilt meg at du var litt større.
Du var jo bare SÅ slank og fin da! Litt misunnelig her, ja. [;)]
Hyggelig at du traff "bekjente" på hjemveien - et lite plaster på såret etter lommeboktap og sutre-dag. [:)]
Dere får dra på treff med de lokale BV-damene og trene, slik at dere kan komme til Oslo igjen og virkelig prate med oss! [:)]

Back
Topp