takk for tips.

annhe

Glad i forumet
Då var barnebursdagen overstått[:D] Og me overlevde. 17 3 klassingar, og sjølv om det til tider var høglydt, så koste alle seg, og det var lite krangling og tull[:D] Me begynte med flasketuten peker på for å få delt ut presangar, og det tok jo litt tid Så var det mat, og sjølv om det var ein "ledar" som ikkje ville ha pizza, slik at halve det eine bordet plutseleg ikkje ville ha mat..., så var alle forholdsvis rolege alikevel. Etter kake og muffins reiste ein stor gjeng ut på leikeplassen for å spele slåball. Genialt.... Då var det ikkje problem for meg å holde orden på dei som blei igjenn inne. Eg fekk til og med tid til å gje Vår kveldsmat og få lagt ho[8D] Det hadde eg ikkje rekna med på forhånd.....Til slutt hadde me skattejakt etter godteposar. Eg hadde laga 4 gåter som leda til ulike stader i huset, og på siste plass var ein pose med godteposar. Dette fallt verkeleg i smak, og det vart deilig stille når 17 stk prøvde å tenke ut kvar gåtene leda til[:)] Alt i alt ein strålande bursdag, så i dag er det berre opprydding og vasking som gjennstår[:-]

Så gøy! Alltid kjekt når barnebursdagene blir vellykket:D

Gratulerer med vel overstått!!! Bøyer meg i støver for at dere klarte det så fint med så mange unger

Back
Topp