Takk for svar,jenter !!!!

Student1

Betatt av forumet
Tok 86 [:D]

Vil str 92 være for stort for en som er 1.5 år nå ..jente på ca 80 cm..
Altså til å brukes denne vinteren allerede..

(har ikke mulighet å prøve !!!)

Litt kjedeli om ho Svømme i dressen nu..men den vil jo alltids passe perfekt til neste vinter..

Dersom du skal bruke den nå, og hun er 80 cm, så hadde jeg kjøpt 80 cm.

Dersom den er til neste år, hadde jeg kjøpt 92

Snuppa brukte 80 til hun var 1 år og 9 mnd.
Nå er hun 2 år og 7 mnd og har 92.

Bruker normalt 98 i klær.

ORIGINAL: Oline V2

Dersom du skal bruke den nå, og hun er 80 cm, så hadde jeg kjøpt 80 cm.

Dersom den er til neste år, hadde jeg kjøpt 92

Hun har str 80, men den er bare helt akkurat, muligens en smule liten når hun sitter og bøyer seg (altså at den blir kort i beina når hun sitter o.s.v.. og d jør dem jo veldi mye av..)

Tenkte noe som hun kan begynne å bruke nu allerede egentli..

min blir 2 år i mars. kjøpt 92 i da tidligere i vinter.

Min lillegutt er 75 cm og har en vinterdress i str 80 og en vår/høstdress i str 80. Vår/høst dressen passer veldig fint. Litt stor såklart, men det gjør jo ingenting siden den er såpass tynn. Vinterdressen derimot blir stor og klumpete fordi den er såpass tykk. Skulle ønske jeg hadde den i 74. Jeg vil tro 92 blir ALT for stort hvis hun bare er 80 cm.. Husk at de er store i strlsen.

tror jeg blir altfor stort ja.. min har str 80 i dressen sin, har en i 86 også som går greit.

minsten min er 1 år og 8 mnd. bruker 86. den er akkuartt passe. litt stor kanskje. syntes de er store i str. har str 92 å. etter storebror. men den kan ikke brukes før neste vinter. alffor stor

Her har Isak sin i 86...Og den er bare pittelitt stor..Han er ca 10 kg og 76-66 cm..[:)]

Takk takk. Tar den i 86 da.
Den e så billig, brukt..så kan kjøpe en ny til neste vinter.[;)]

jenta mi er omtrent som di og bruker 92

Back
Topp