takk for støtte

tvilende

Andre møte med forumet
fikk støttende email fra ei dame som har termin 9-13 juli, hun unnfanget barnet sitt 15 Okt. skjønner dermed det er et medisinsk mirakel om mine "frø" den 25 sept 2005 har unnfanget et barn som har ultralydtermin 6 juli. hvis ikke legene har tatt veeeeldig feil (noen de av og til gjør).
 
takk for støtte og svar.
 
Dårlig gjort av henne å sette deg slik på pinebenken uten å selv vite om du er faren eller ei!
Men godt å høre at du mest sannsynlig har funnet ut av dilemmaet!
Går det bedre med deg nå eller?
 
Ingenting og takke for,vi er jo her for nettopp det! [;)]
 
hei, hmmm... det er aldri godt å si hvordan en dame sin syklus er. og når hun får termin avhenger også på målinger av hvor stort embryoet er ol.
Så jeg ville foreslå at du tok deg en tur og besøkte dama, så kunne dere prate om det??
hvis du fremdeles er usikker etter å ha pratet med dama, så ville jeg tatt en dna test når barnet eer født, værre er det jo ikke!
 
 Å hvis det er ditt barn, gratulerer, det må jo være fantastisk å bli pappa, tross i at omstendighetene ikke er slik du kunne ønske det! Prøv å se det beste i situasjonen, er man med på morroa så må man tåle ettervirkningene av det også!
 
 
hun vil ha DNA, så det ordner seg. mulig moroa fører til mer moro (få barn), men det vil tiden vise. vi har snakket i timevis på telefonen forholdsvis uanstrengt og konstruktivt. sneipen får det nok greit uansett hvem som er faren :-)
 
er ikke ultralydtermin en måling av embryoet? hun tok det 6 og 20 februar. det er denne som har stilt termin 6 juli.
 
Ønsker deg bare lykke til igjen jeg! Godt du har fått snakket med barnemoren da..
 
Selv om du kan for det selv, syns jeg virkelig synd på deg som har kommet opp i denne situasjonen..
 
Kunne vel skjedd de fleste det der...
 
Klem [:)]
 
Vil også ønske deg lykke til en gang til. Flott at du er så positiv tross an ganske usikker situasjon... Skulle ønske kjæresten min var som deg da han fikk vite at jeg var gravid. Han tilta i vinkel... Hehe, men vi fikk en happy ending, så da krysser vi fingrene for at det skjer for deg også
 
Back
Topp