Takk for sist! :)

gullkua

Forelsket i forumet
Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her! Og jeg klarer ikke oppdatere meg på hva som har skjedd. Det finnes ingen egen fødetråd..? Eller er det bare jeg som ikke har funnet den..? Hadde vært moro å fulgt med på hvem som har fått, kjønn og størrelse! Syns det er så koselig, jeg! :)
Er vel mange som har gått ut i permisjon også nå, jeg er jo en av de siste ettersom termin er 28.april. Men kun to uker igjen nå da! Og er blitt gradert sjukemeldt slik at jeg får en dag hjemme alene. Det hadde jo vært godt med de dagene, men den fridagen har gått med til sjuke unger, turer for å gipse benet til elste dattera mi (født med klumpføtter), og i dag er jeg helt forferdelig sjuk!! Starta tirsdagskvelden, fikk over 39 i feber, verka i hele kroppen, men har slipt litt i dag.. Nå renner det fra nesa, og halsen er kjempesår. Anbefaler ingen å bli så sjuk når man går høygravid!! Så håper det går over fort!! :)

Håper ellers at alt står bra til med dere alle!!

gullkua

Hei hei! :)
Deilig med litt fri! :)
Det er ingen egen fødetråd enda, et bare kommet et par babyer :) Så vidt jeg har fått med meg er det kommet 3 babyer, men 2 av de var vel tvillinger :)
Men det er på tur å skje for et par stk også, så det er bare å følge med :D

Spennende! :) Da får jeg være litt aktiv her igjen.. ;)

Jaa, det er kjempespennende^^
Ser innom mange ganger om dagen for å se! :) Ålutselig er det noen som er i gang :)
har selv termin 22, så det skjer nok ikke noe her på enda en stund :p

Hei hei :)
Ønsker deg god bedring!! Har selv hatt en runde med forkjølelse nå i nesten to uker!! Det henger veldig i... så unner deg ikke det, men du må bare ta det med ro så mye du kan og håpe at du blir frisk før fødsel så du har noen krefter igjen:) Den tanken har streifet meg et par ganger nå ettersom det bare er to uker igjen til termin!! Men de siste par dagene har formen bedret seg veldig så regner med å bli frisk før den tid! 
Nå begynner det å skje ting her ja:) Er bare en drøy uke igjen av Mars, så nå vil det dra seg til her! 

Hei ;)

Tror det har kommet nesten 8-9 stk allerede :)

Er ikke så aktiv her inne lengre men innom i ny og ne

Det skal jo være en fødetråd, men kan være den ikke er helt oppdatert.. jeg har også bare fått med meg 3 babyer..

Det er en fødetråd. Men jeg trodde bare det hadde kommet 3 eller 4 babyer. først en, så tvillinger, og så var det ei som skulle inn på sykehuset for ikke lenge siden der det virkelig hørtes ut som det var noe på gang (vannet hadde gått), så jeg gjetter det er kommet en baby eller den kommer om ikke så lenge.
Og ei til som hadde litt kraftige rier i går men vet ikke om det ble noe mer. Så ja, nå er det spennende å se fremover hva som skjer!! :D

kan jo være flere babyer som er kommet, men ikke som det har vært snakk om her på forumet tror jeg. Da er det vel info fra "det andre stedet", der ikke jeg følger med som ikke har kommet hit??

Hei Gullkua :)
Det var lenge siden ja, men jeg skal ikke si noe for jeg er her sjeldent selv.
Sist vi venta så var det jo bare meg så da hadde jeg masse tid til å sitte her 24/7 men nå har jeg ei datter og en samboer og ting er ikke like "spennende" andre gangen, for meg i hvertfall! :) Men vi gleder oss masse til å møte prinsessa vår :D

Ønsker deg god bedring om du ikke er blitt frisk alt da :)

Back
Topp