Takk for nå:-(

La petite princesse

Flørter med forumet
Da var reisen over for meg... Har hatt mange bange anelser, tanker og ekle magefølelser, og gruet meg til i dag, med god grunn...
UL på uke 7+1 i dag viste at det ikke var noe der inne,-som i praksis betyr at utviklinga stoppet opp for et par uker siden ca.
Selv om jeg "visste " det på forhånd så er vi helt knuste nå.. Å vente ca to måneder på nytt innsett (prøverør) føles som en hel evighet.[:(]

Uff, så trist[:(]

Det er fælt å få den dårlige magefølelsen bekreftet[&o]

Sender over en kjempegod klem, og håper dere klarer å holde motet oppe i en vanskelig stund..

ååååå, så trist!!! [:(][:(]
håper ventetiden blir god allikevel jeg [:)]

masse lykke til med nytt forsøk [:D]

stoooooor klem fra meg!

Huff vennen, så utrolig leit å lese.
Vet så ufattelig godt hvordan du har det nå. [:(][:(][:(]
Sender deg tonnevis av klemmer.

ORIGINAL: bet

Så trist å høre[&o] 2 mnd føles nok som en evighet men du skal se det går fort med jul og nyttår og vips så var du klar igjen!
Ta godt vare på hverandre, det er en tung beskjed å få..

Sign denne jeg

Dette var leit å lese, ta godt vare på deg selv og din bedre halvdel nå.
Jeg hvet hvordan du har det eller kan ha det. Har selv 2 sa bak meg.

Men vær obs på at du kan få en mer følelsesladet knekk ca 1 uke eller litt lenger etter din MA/SA.
Dette er normalt, men det trenger ikke nødvindigvis å bli slik for deg.
Men husk det er lov å grine litt og knekke litt sammen, før du igjen satser for et nytt forsøk med stor optimisme, du blir gravid så neste gang går du svangerskapet ut, lykke til videre.

ORIGINAL: *Bobbo*

Huff vennen, så utrolig leit å lese.
Vet så ufattelig godt hvordan du har det nå. [:(][:(][:(]
Sender deg tonnevis av klemmer.

Signerer...

ORIGINAL: TigerLilli

Huff så forferdelig!![:(] Finner ikke ord, vil bare sende deg en klem!

Uff så forferdelig[:(] Skjønner godt at to mnd føles som en evighet nå[:(] Håper allikevell at jul innimellom vil hjelpe på ventingen[:)] Masse trøsteklemmer fra meg[:)]

hvet hvordan du har det,veldig trist og lese at det gikk galt[:(][:(]sender deg en haug med trøsteklemmer.

ORIGINAL: bet

Så trist å høre[&o] 2 mnd føles nok som en evighet men du skal se det går fort med jul og nyttår og vips så var du klar igjen!
Ta godt vare på hverandre, det er en tung beskjed å få..

sign denne. Verden er virkelig veeeldig uretterdig iblandt ja!

Back
Topp