Takk for meg...

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Sier et endelig takk for meg her inne. Føler ikke jeg har noe mer å gjøre her. Tror vi er på to ulike planeter, dere med prøverør, jeg med fosterhjem. Håper på at veien til fostermor blir kort og at deres vei til foreldre også blir kort. Ønsker dere all lykke til! [:)]

Lykke til og kos deg som fostermor.
Hadde vært sjekt med litt oppdatering, men når du føler det slik så for du gjøre det som du føler er best for deg og dine.

Klem fra
Anne

ORIGINAL: twinanne

Lykke til og kos deg som fostermor.
Hadde vært sjekt med litt oppdatering, men når du føler det slik så for du gjøre det som du føler er best for deg og dine.

Klem fra
Anne

Kan hende jeg kommer inn igjen med et annet nick. Dere som kjenner meg vil nok forstå hvem jeg er. Skal skrive såpass at dere forstår. Kan jo være greit å ha noen å "prate" med som fostermor å.[:)] Men føler behov for å sette en endelig strek for prøverørprosessen. Dette blir den siste. Kjenner faktisk det er litt trist, men vet jeg trenger det.

Igjen _ LYKKE TIL!! Og god jul!

(Vet ikke om jeg har gjort det rette for å slette meg. Skrev inn meldin på "kontakt oss" på framsiden. Er det riktig? Hvis ikke - kan noen si hva jeg skal gjøre...)

Vil ønske deg all hell og lykke framover som fostermor [:D] Dette er en stor prosess for alle, og kanskje det kommer noen etetr i dine spor også, det vet man aldri [:D] Hadde vært hyggelig med litt oppdatering på den fronten også for og høre at det går bra med dere og kanskje litt om hvordan en sånn prosess også funker [:D]
Masse lykke til [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sylvana

Lykke til som fostermor[:D] Håper dere slipper å vente for lenge.
Klem.

Ønsker dere all lykke til som fosterforeldre[:)]
Håper dere ikke trenger å vente for lenge[:)]

Klem fra meg[:)]

ORIGINAL: fano

Vil ønske deg all hell og lykke framover som fostermor [:D] Dette er en stor prosess for alle, og kanskje det kommer noen etetr i dine spor også, det vet man aldri [:D] Hadde vært hyggelig med litt oppdatering på den fronten også for og høre at det går bra med dere og kanskje litt om hvordan en sånn prosess også funker [:D]
Masse lykke til [:D][:D][:D]

Enig her men, ikke noe press[;)]

Masse lykke til som foster foreldre[:)]

Back
Topp