Takk for meg!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Da takker jeg for meg her inne. Bestemmelsen er tatt. Vi hopper av prøverørskarusellen! Fosterhjemstjenesten var på besøk hos oss i går. Vi vil bli godkjent før jul tror jeg og kanskje har vi en liten en ganske fort.[:)]
De siste to døgna har det skjedd mye i tankene. Det føles som en letttelse å ha tatt valget. Gleder emg helt villt! Snart "mamma"! Kan nesten ikke vente. Denne gangen vet jeg at vil vil får. For første gang vet jeg at jeg skal få ta hånd om et lite menneske! Gi det kjærlighet og omsorg!

Ønsker alle dere lykke til! Håper dere alle lykkes! Hvis det ikke gjør det føles dette som en god vei - ihvertfall for meg. Kanskje jeg kommer innom og oppdaterer etterhvert.
Ha en fin dag, uke, advent, jul! Forresten ikke jul enda... Håper jeg kan komme inn før jul og si vi har fått en liten en i huset og ønske god jul da![:)] 

ORIGINAL: hestehov1

Da takker jeg for meg her inne. Bestemmelsen er tatt. Vi hopper av prøverørskarusellen! Fosterhjemstjenesten var på besøk hos oss i går. Vi vil bli godkjent før jul tror jeg og kanskje har vi en liten en ganske fort.[:)]
De siste to døgna har det skjedd mye i tankene. Det føles som en letttelse å ha tatt valget. Gleder emg helt villt! Snart "mamma"! Kan nesten ikke vente. Denne gangen vet jeg at vil vil får. For første gang vet jeg at jeg skal få ta hånd om et lite menneske! Gi det kjærlighet og omsorg!

Ønsker alle dere lykke til! Håper dere alle lykkes! Hvis det ikke gjør det føles dette som en god vei - ihvertfall for meg. Kanskje jeg kommer innom og oppdaterer etterhvert.
Ha en fin dag, uke, advent, jul! Forresten ikke jul enda... Håper jeg kan komme inn før jul og si vi har fått en liten en i huset og ønske god jul da![:)] 

Lykke til som fostermor,det er en tøff oppgave,har vært det selv i 4 år no.
Men jenta vår på snart 8 år er bare helt fanastisk.

Lykke til som fostermor.
Håper du snart kommer innom med oppdatering!!

Så flott at dåke har tatt ein endelig avgjørelse[:)] Utrulig flott at det finnes folk som dåke, som tar hand om dei som virkelig treng det. Eg er sikker på at du vil bli ei fantastisk fostermor.

Og det hadde jo vore gøy med ein oppdatering innimellom[:)]

Lykke til[:)][:)][:)]

Lykke til som fostermor Hestehov!

Virker som om du er veldig fornøyd med den avgjørelsen dere har tatt, og da har dere nok tatt rette valget for dere.

Ønsker deg/dere alt godt.

Håper på en gledelig nyhet fra deg før jul da[:)]

Så flott! Et modig og fint valg - det er sikkert veldig utfordrende, men desto mere givende! Så fint at dere kan tilby et trygt hjem til en som trenger det.

ORIGINAL: kate

Lykke til som fostermor Hestehov!

Virker som om du er veldig fornøyd med den avgjørelsen dere har tatt, og da har dere nok tatt rette valget for dere.

Ønsker deg/dere alt godt.

Håper på en gledelig nyhet fra deg før jul da[:)]

Signerer kate her. Lykke til. [:)]

ORIGINAL: jente80

Lykke til som fostermor.
Håper du snart kommer innom med oppdatering!!
[:)]

Så koslig å lese, det blir nok en fin tid fremover for dere, og nå kan du slappe av fra denne prøveperioden også. Tror du har godt av det.

Men en liten oppdatering hadde jo vært koslig da[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at dåke har tatt ein endelig avgjørelse[:)] Utrulig flott at det finnes folk som dåke, som tar hand om dei som virkelig treng det. Eg er sikker på at du vil bli ei fantastisk fostermor.

signerer denne[:)]

ORIGINAL: Lisa..

Det er en flott avgjørelse dere har tatt, du blir nok verdens beste fostermor! (kjenner deg jo ikke,men du er en flott person)

Håper dere har en til i hus som dere kan feire jul med.
og som dere kan øse all deres kjærlighet og omsorg over.
Vet det er mange som trenger det.

signerer

Ps: skal selv søke om å kunne bli forsterforeldre om det blir en til eller ei

ORIGINAL: vestlandsjento

åååå... så utrolig spennde da..
deilig å finne ut av slikt å at det skjer noe posetivt å nytt..
du får ha masse lykke til og kose deg masse framover...
gleder meg til oppdatering...

klem og kos[:D]

ORIGINAL: Nesing

Det høres ut som dere har tenkt nøye gjennom situasjonen på alle måter og kommet frem til en løsning som er den riktige for dere! Det er det viktigste av alt. Synes det er fantastisk at dere tar på dere en så viktig oppgave og jeg er helt sikker på at barnet dere skal være fosterforeldre for får den beste oppveksten et barn kan få.

Lykke til videre fremover, både med tildeling av barn og årene som kommer! Håper vi får en oppdatering underveis om hvordan det går med dere. [:)][:)]

Signerer denne[:)]
utrolig tøft av dere og jeg er stolt[:)]
vi har oxo snakket om adopsjon...men vil vente litt til..
Nå har du en super fin tid i vente[:)][:)]

Gratulerer med avgjørelsen[:D] Må være deilig å ha bestemt seg. En krevende og veldig viktig oppgave. Utrolig flott at noen vil gi fosterhjem til de som trenger det. Det gjør et ellers vanskelig liv om til et godt liv for noen. Ønsker dere masse lykke til[:D] Håper dere får barnet deres i hus før jul da[;)]

Kom gjerne med oppdatering åssen det går[;)]

Back
Topp