Takk for meg

Tobr

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Hei!
Klarte ikke å slå meg til ro med småblødninger og avtakende kvalme. Dro på privat tul idag, og der ble det konstantert en MA. Fosteret har stoppet å utvikle seg 6+3, skulle nå vært i 8+1.
veldig trist, men ser ut som mange har gått gjennom det samme. Håper på at spiren sitter neste gang :)

Hei!
Klarte ikke å slå meg til ro med småblødninger og avtakende kvalme. Dro på privat tul idag, og der ble det konstantert en MA. Fosteret har stoppet å utvikle seg 6+3, skulle nå vært i 8+1.
veldig trist, men ser ut som mange har gått gjennom det samme. Håper på at spiren sitter neste gang :)
Klem <3

Hei!
Det var leit å høre, men samtidig "bra" at du fulgte magefølelsen, og at det viste seg å stemme. Greit å få det undersøkt. Krysser fingrene for terminspire snarest! <3 Klem

(Forresten, kan de faktisk se når utviklingen stoppet? Etter to uker har vel embryoet krympet noe? Eller tar det mer tid? Mener ikke å være ufølsom, bare lurer.)

Det var leit å høre, men samtidig "bra" at du fulgte magefølelsen, og at det viste seg å stemme. Greit å få det undersøkt. Krysser fingrene for terminspire snarest! <3 Klem

(Forresten, kan de faktisk se når utviklingen stoppet? Etter to uker har vel embryoet krympet noe? Eller tar det mer tid? Mener ikke å være ufølsom, bare lurer.)
Ut fra målinger gjort på fosteranlegget så det ut som det hadde stoppet ca 6+3.. sinnsykt irriterende. Var på UL 6+2, (da også pga småblødninger), men da banket hjertet.. har tydeligvis stoppet rett etterpå, noe som også stemmer ved at kvalmen plutselig var mye bedre et par dager etter det igjen.:(

Uff- så trist! Samme som ved min Ma i januar..de målte når den hadde stoppet- og det var også i de dagene jeg følte kvalmen var så mye bedre!
Lykke til i veien videre, og ta godt vare på deg selv :Heartred Stor klem:Heartred

håper virkelig også at neste gang så sitter spiren. Varme klemmer:Heartred

Så leit å lese :Heartred Føler med deg . Sist var vi på ul 8+2 og da var det ikke noe hjerte og det hadde nylig stanset for str var som den skulle . Dagen etter avtok kvalme og trøtthet gradvis . Leit med MA . Neste fang sitter spiren:Heartred

Ååå så utrolig kjipt og trist å lese! :( Håper st spiren din sitter neste gang og at du har det bra nå de neste dagene:Heartred sender varme klemmer:Heartred

Sniker. På meg målte de fostersekken også, den samsvarte med embryoet denne gangen (6+2/3, skulle vært 8+5). Da jeg hadde MA sist, hadde embryoet svulma opp, det var visst vanlig sa sykepleier :dontknow

Så trist å lese :Heartred håper dere får terminspire neste gang:Heartred går igjennom det samme nå. Mange klemmer

Trist å lese :Heartpink. Jeg har hatt tre SA i år og har nå kommet meg til 10+2. Heier på deg videre!

Back
Topp